Ramas bun.


Dupa cum am zis ieri, ma voi muta de pe acest blog.Nu E din cauza ca nu mi-ar placea, a fost primul meu blog si imi voi aduce mereu aminte de el cu drag. Sunt sigura ca Lizzy va fi o mama super tare si fara mine, si va va aduce capitole frumoase cum numai ea stie sa scrie.

Sper sa ma urmariti si pe mine, pe acest blog http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/ care oficial este al meu. Vreau sa stiti ca va iubesc pe toti, ca insemnati mult pentru mine, si sper sa ne revedem si acolo, pentru ca acest post sa nu fie ultimul.

Povestea la care scriu cu lizzy va continua, iar capitolele lor fi aici cat si pe blogul meu. Concursul deasemenea va fi terminat acolo. Proiectul ”15 secrets of teen writers” va fi desfasurat pe ambele bloguri.

Nu va voi uita, si sper ca nici voi sa nu o faceti.

Ramasi Bun,

– Lexy –

De Lexy

Lasă un răspuns

