Happy B-day my kid!!;x;x and 15 S.T.W


Dupa cum bine stiti,azi este 15 septembrie si bebelusul implineste 3 luni.Va vine sa credeti?Parca ieri  l-am facut si am postat primul capitol emotionata.;;)DEsi Lexy,din probleme personale,a trebuit sa renunte la bebelus,voi munci din rasputeri ”pentru bebelus,ca sa-i fie bine”.

Cadou…ce sa fie?:-<

Capitole mai multe nu pot posta,deoarece tot ce am scris am postat si urmeaza sa scriu din nou.Iar publicitate am facut luna trecuta,iar acum ce pot da?:-?

M-am gandit sa ofer cador,celor care vor si sunt interesati,primul volum din Seria Jocurile Foamei si primele 2 volume din seria Narnia si Seria Harry Potter.

REstul volumelor le voi oferi ca premiu la concursuri si eventual la urmatoarele zilele de nastere ,daca vor mai fi.

Cartile le veti primi maine sau poimaine,depinde cand intru la pc,ptr ca voi fi ocupata cu scoala,cumparaturi-rechizite:-l si haine:-x.Chiar daca trebuie sa port uniforma,tot vreau sa-mi cumpar ceva nou:)))

Aveti adresa mea de messenger:Ony_sweet4love.

Si acum,ca sa-mi arata sincerele regrete..:-<Dragi mei..peste o zi incepem scoala!!!:-lDoamneeee,nu-mi vine sa cred!!!!DEci parca ieri fugeam ca nebuna ca am terminat si acum…:(((DEsi astept sa incep sa vad cum e la liceu,tot imi este frica de profesori.:-sCine stie peste ce voi da….Si uniforma imi place..o port cat o port,dar la un moment dat te saturiX(:((((

Si la limbi straine is varza:((((Cred ca voi lipsi la orele de lb.straine:)))Bolnava,racita,inmormantari orice:))

Si acum S.T.W ;x

1. Cele doua mari pasiuni ale tale sunt scrisul si cititul.Care este mai puternica, pasiunea pentru lectura, sau pasiunea pentru scris? Descrie-ne putin din perspectiva ta asupra acestor doua cazuri, si da-ne un raspuns bine argumentat in urma deciziei tale.

Desigur ca scrisul este pe primul loc.DE cand ma stiu imi place sa scriu,chiar daca erau niste procarii dar cu timpul am mai avansat si am devenit daca pot zice cat de cat mai buna.Prin scris imi descarc nervii,bucuria,dragostea sau chiar ura fata de cineva.Este un sentiment unic ,in care numai scriitori il pot simti si acel sentiment este Libertatea.Scriind ma simt in largul meu plus ca-mi place sa-mi impart ideile si ficurile si cu alti scriitori amatori,cum suntem noi.Unii considera plictisitor sau lipsa de ocupatie ceea ce fac eu,dar mai sunt cativa care m-au ajutat si mi-au ridicat moralul si m-au indemnat sa continui.

Bine-inteles,ca si cititul are un rol important.Te poti inspira si poti invata cum sa-ti dezvolti imaginatia si abilitatea de a scrie.

XoXo>;;dd<:**Lizzy

15 comentarii la “Happy B-day my kid!!;x;x and 15 S.T.W

  1. Awww,bebe Addicted a implinit inca o luna!!!Ce sa spun?Nana ii doreste multe vizualizari,mii si mii de comentarii si nu in ultimul rand,un succes fenomenal dar de asta se va ocupa Lizz pentru ca e o „mamica” exceptionala!Si cum toate suntem „mamici”,nu pot decat sa mai spun ca ce-i doresc eu fetitei mele,iti doresc si eu tie!

  2. Oh,Good, Lizz i’m such a bitch! Nu pot sa cred ca am uitat de asta, sa-mi fie rusine. Ok, chiar ca e timpul sa ma adun, pentru ca pur si simplu nu am mai tinut evidenta zilelor. Ce pot sa spun, acum cand puiul asta e doar al tau si spiritual al meu, ii doresc sa creasca si mai mare si mai vizualizat decat pana acum. Stiu sigur ca ai sa te descurci, pentru ca esti cea mai tare Liz:* Sper ca si Bestia mea sa creasca mare – mda, i-am dat nume :))) – si frumoasa ca copilul nostru. Pooop multi si la cat mai multe aniversari:*

Lasă un răspuns

