Bad, very Bad:-l -Chapter and 15 S.T.W


Dupa cum am zis mai sus:-<…

Mine scoalaaaaaa!!!:(((Omgggg,de vreo 2 ore stau si ma gandesc cu ce se ma imbrac cum sa-mi fac paru,sa ma amchiez sau nu,daca da cum,cu ce oja sa ma dau,oare ce o sa fie,oare pe unde sa ma duc,ca habar n-am in ce clasa sunt!!!:)))Stiu doar ca am un dirignte de isorie:-<Offff,nu trebuie sa-i ia flori nu?:)))

Deci nu mai pot:-<Ieri ma balaecam la strand la inceput de vara si de acum o sa ma balacesc in teme ca asa de incept de an scolar:-l

Maine cred ca am sa lesin,plus ca trebuie sa ma trezesc la 7,o ora pana ma pregatesc si o ora pana ajung la liceu (:|

Cand ma gandesc…FRate,ati vazut ca la Galati liceul national au inceput ieri anul scolar?:O:O:OFRate da cred ca muream:)))Bine-inteles, era plin de eleganta si rafinament.Doar is cei bogati,no b-)

Maine nu am nici o idee cum va fi si nu vreau sami imaginez cum va fi de acum in colo :-l.

DAr poate va inseninez ziua cu al 3-lea capitol din The Game of Life,care-l aveti aici:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/love-stories/capitolul22/game-of-life/c-03/

Bun…Si acum 15 S.T.W

2.Toti aveam propiile gusturi, de aceea nu toti agreem acelasi genuri de povesti/ficuri. Spune-ne ce urasti cel mai mult sa vezi la o poveste, ce te incomodeaza atunci cand le citesti si ce te determina sa le stergi din lista.Te rugam sa fii cat mai sincer in raspunsul tau.

Sincer,urasc sa vad cum trec de la o actiune la alta,ca sunt prea directi,spun cateva cuvinte si gata.Dar majoritatea ficurilor care sunt asa sunt fanficuri din Twilght si TVD si imi este cam greu sa nu le citesc deoarece au imaginatie si ma cuprinde dar tot ma lasa rece la cum scrie.

Si 3,deaorece am ramas in urma:D:**

3.Dezvaluie-ne sursa inspiratiei tale.Majoritatea ne inspiram de undeva si vrem sa stim de unde vine aceasta ”inspiratie” pentru tine. Cum o canalizezi pentru reliza continuarile povestilor/ficurilor tale?

Orice ma inspira pe mine.Chiar si cel mai mic gest care mi se pare interesant de la anumite persoane.Ma mai inspir si foarte mult din filme.Dar nu ca actiune,ci mai mult la temperament si comportament.Acum am inceput o noua poveste ,din care m-am inspirat dintr-un serial coreean,dar personajele sunt diferite.Ceea ce au in comun este ”razbunarea”.Si bine-inteles,muzica.Mai ales la momente triste,daca imi pun ceva care ma intristeaza cu adevarata,ma vars cu totul in ceea ce scriu si sper sa fie de un folos.Daca pot spune,si insusi viata ma inspira.Viata este o telenovela mult mai buna decat cea de la televizor,pentru ca este realitatea.

 

 

 

Si sa nu uitam de blogul iubitei si fostei mele colege,Lexy.Un copilas mititel care-i abia la inceput si sper sa creasca cat mai repede si frumos;x;x.Are niste povesti superbe si originale,care-ti cumpara gustul imediat!!;x;x

http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/

 

XoXO>;;dd<A voastra Lizzy:**

2 comentarii la “Bad, very Bad:-l -Chapter and 15 S.T.W

Lasă un răspuns

