Bobocele:>


Ce fac liceenele mele ?:>Eu fac foarte bine!!!;xChiar sunt multumita de dirigintele meu,care este profesor de istorie si Inspector,care e foarte de treaba si mai ales clasa in care sunt e ft,curata si imi place la nebuniee!!;xDe colegi ce pot spune…avem numai 2 baieti in clasa:-lSi cred ca este o tipa fitoasa,dar am sa vad pe percurs cum se comporta:))Am si fete de la tara,care nu prea ai ce discuta cu ele,dar sper ca totul sa fie bine,dar sunt si fete super de treaba,care ma inteleg bine.Sunteam vreo 30 in clasa,iar azi numai eu si cu o fata am ras,restu parca era la inmormante!WTF?Normal,noi radeam de moacele lor si de plictiseala ce era in clasa:))Si se pare ca ,colega mea de banca,din prima zi,a fost o basarabeanca,care sper sa ma inteleg cu ea X_x.

CAt despre uniforma,frate,e super,imi place la nebunie,ptr ca avem voie sa purtam pantofi:)))Se aseaza chiar fain si abia astept s ao primesc:x

Nu va descurajati ca ati inceput scoala,nu uitati ca este liceul si abia acum incepe distractia!!!>:)

Abia astept balul bobocilor,chiar daca nu voi catsiga,tot voi participa b-)Nu strica cu absolut nimic.Eu zic sa-ti incerci norocu boboacoo:>

Si revenind la blog,astazi voi lucra la cap.24 din Ingerul puritatii,in care sper sa-l pot posta maine.Si maine,voi face un poll cu povestile, in ordinea care sa le scriu si sa le postez.Iar zilele in care voi posta,voi spune abia saptamana viitoare cand voi vedea orarul,si oi posta in intervalul orelor mai usoare.

P.S.La voi cum a fost?:>

Sa o ascultam un pin pe P1ink.O ador!!!Melodia asta e superba si exporima tot ce simt eu in momentul asta  >:)

~XoXo>;;dd<:*~

Lizzy

6 comentarii la “Bobocele:>

  1. Hello Boboaco!!!Si la mine a fost destul de bine,am o diriginta(lucru nou pentru mine care aveam dirig de sport,aww,ce dor imi e de el!!!!)care e profesoara de romana.Inafara de faptul ca eu cu „Serena”,un fel de „Chuck” si un „Dan” am ras ca nebunii in cele doua ore de dirigentie,a fost cool.Desigur,am purtat nist botine de toata frumusetea care mi-au dat niste dureri de imi venea sa tip!!!
    Ei bine noi nu avem uniforma,dar eu am fost imbracata cu acea bluza a la Jack Sparrow,cu niste pantaloni scurti usor bufanti bleumarin,si niste colanti tot aceeasi nuanta,si spre surprinderea mea,nu mi-a spus nimeni nimic.Am ramas cu iubita mea profa de engleza pe care o ador!!!Si desigur,invat dupa-amiaza…
    Deeeeeeeeci a fost chilll!!

Lasă un răspuns

