Chestii trestii and 15 S.T.W


Well,well,acum vreo ora am ajuns si eu acasa:-lDoamne ce zi…Frate cum sa incurci drumul spre liceu?:))Concentrata sa merg mai repede,am mers tot inainta cand eu la un momentdat treb sao fac la dreapta:)))Si dai don’soara inapoi,ca daca esti cu capu in nori:))Si asta nu e tot,dupa ce m-am trezit mai devreme ca sa-mi fac parul cu placa,bine-inteles a inceput sa ploua si parul meu parca era ondulat de vaca=)))Seios?:-lFrumos mi-am mai inceput ziua:-<

Eh:”>Dar pe urma a fost frumos:XCine naiba zicea ca sunt baieti urati frate :-wSunt si urati dar sunt si baieti frumosi,mai ales unu cu care m-am ciondanit si unu care fac germana:”>Hihih,o sa am un an lung :-”Si eu care ma asteptam sa fie rau..Deloc>:)Am ras din prima la ore si profa de germana nu mi-a zis nimic:)))SUnt mega fericita ca am intrat la acest liceu.Abia astept sa vina ziua de maine sa ma trezesc la 5 jumate si sa plec:)))

Gata,gata despre mine;;)

Aici mai jos este un sondaj in care alegeti ce poveste vreti sa lucrez mai des.Voi face asta o data pe saptamana:*

Si in legatura cu capitolul 23,din Ingerul Puritati.Nu am reusit sa-l termin :-,Poate reusesc in seara asta.Pana acum am spalat si atata.Numai treaba am facut:-<.Sper sa-l termin pana maine ca sa-l postez:**

And 15 S.T.W

4.Nu vrem sa ne dam profesori, dar toti vrem sa atragem atentia asupra unor greseli jenante pe care le gasim in ficuri/povesti. De cele mai multe ori nu ii spunem persoanei respective ca nu ne place ceea ce scrie si nici nu ii aratam ce nu ne-a placut la compunerea sa. Fa o lista cu 10 lucruri ce trebuie evitate atunci cand scriem, ce trebuie scoase din povestile noastre pentru a putea fi mai bune.

Hei,sunt o incepatoare,inca eu ar trebui sa fiu corectata.!Dar…

Nu cred ca voi reusi sa zic 10 lucrui dar sa vedem:

1.Nu-mi place ca actiunea sa fie prea directa;

2.Dar nu-mi place nici daca e lungita prea mult.La un moment dat ma plictisesc sa citesc.

3.Nu suport cand nu descrie un moment intim,ma refer in special la sarut sau atingeri.Sa zica ca macar a simtit unmic fior,sau simti cum sangele ii i se incalzea,iar ceva din inauntrul ei zvacnea.Bine,nu e chiar asa bun cum am zis eu,dar macar sa fie ceva de un punct decat deloc.

4.Nu suport cand cerseste like’rui ,sau comm’uri.Cersit!Nu daca zice lasati un comm.Asta nu-i cersire si sa nu o luati in nume de rau.Ma refer la cei care se milogesc la like’uri si comm’uri.

5.Nu-mi place cand cineva spune ca va pune continuarea la N,like’uri, ori N share’uri.

Ei,momentan am gasit 5.Cel mai important est sa scrii din suflet,ca te pasioneaza cu adevarata,nu ca sa-ti ocupi timpul si sa nu-ti dai silinta deloc ficurilor.

Iubitele,voi ce a-ti facut la Liceu/Scoala?:>:>Baieti ceva,ceva?

Acum sa impartasesc melodia care-mi place la nebunie cu voi,care sigur o stiti.Prea mult imi place melodiaaa;x;x

AA,uitasem,am dat un test la Tic si nu cred ca i-au mai mult de 4=)))Pe bune?:-l

Sper ca nu v-am plictisit >;;dd<

Pupicii>;;dd<Lizz

Lasă un răspuns

