Capitol and 15 S.T.W


Cam tarzior,dar pana acum am fost si mi-am luat caiete,ala-bala,prostii si acum sunt un pic libera.Azi la scoala cum sa fie…A fost super;x;xBine-inteles ca la mate am scris de-am rupt da na,asta e:)))Si de la a 2-a ora pot zice ca m-am plictisit de moarte.Corectez,numai in pauze a fost super:))

Bun,si am vnt cu cap.24:>:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/fantasysupernatural-stories/by-lizzy/ingerul-puritatii/capitolul-24/

 

Si acum 15 S.T.W

5.Ce parere ai despre cei care cersesc comentarii? Care lasa la sfarsitul capitolelor note cu ” atunci cand se vor aduna n comentarii voi pune continuarea” Sau ”inchid blogul pentru ca nimeni nu comenteaza ceea ce scriu!” Esti de acord cu modul lor de a forta oamenii sa lase o parere? Tu ai mai citi povestile cuiva care lasa asemenea mesaje, stiind ca poate va trebui sa astepti cateva saptamani pana se vor strange numarul respectiv de comentarii ca sa poti citit continuarea?

Ohh,nu-mi plac deloc!FRate,poate imi place povestea dar nu am kef sa las un comm.Ce naiba,daca intradevar vrei sa vezi daca-ti sunt citite,poti fi multumita si cu Like’uri,dar nu de acum la N cutare voi pune urm capitol.Poate pana strangi tu ceea ce aii cerut unii uita de respectivele povesti-/ficuri/fanficuri

Voi ce a-ti facut la scoala?:>

P.S.Melodia asta am ascultat-o toata ziua!Prea mult imi place:X

Xo>;dd<Lizz

2 comentarii la “Capitol and 15 S.T.W

Lasă un răspuns

