O Gosh!!


Da,stiu,ciudat,e 8 jumatate si eu sunt pe blog:)))Ce pot spune fetelor…Imi p[are foarte rau ca nu am intrat,dar am fost prinsa intre scoala si casa.Ba treburi ba teme…Deja am inceput cu teme la mate,teste la chimie,romana,tic,fizica,biologie:-<Si asta nu-i tot.La romana ne-a dat de citti pe maine volumul cuvinte potrivite,de Tudor Arghezi.Nu-s multe dar is cam complicate,la cat de multe o am eu cu literatura:)))

Si abia acum am vazut si eu,ca desteapta de mine la cap 24 am postat ciorna si la cap 3 din The game of life,la fel:-l.Am fugit sa corectez.

Si la postat…cred ca voi posta cel tarziu in weekenduri.Este cam greu la mine.Ajung pe la vreo 4 acasa,mananc,teme ,putina treaba si se face seara.Ma apuc de scris,dar adorm din cauza oboselii.O data am adormit pe la vreo 8 in timp ce scriam.Si nu este vorba ca nu am imaginatie.Tocmai acum am ditamai imaginatia!!:x

Si,iubita mea Lexy,a venit cu capitolul 12 din In the Name of Love:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/fantasysupernatural-stories/by-lexy-and-lizzy/in-the-name-of-love/capitolul-12/

Acum dimineata,ma apuc de scris si voi citi diseara.Punct!Capitolul este superb si mi-a venit o idee pentru cap.13;xSi daca o aman probabil nu va mai fi la fel:-<.

Acum ca mi-am mutat netul la mine in camera,am alt calculator.Lepsele si 15 S.T.W,le am pe celalalt.Maine voi posta niste lepse si 15 S.T.W

Siiii,melodia saptamanei;x

Melosia imi place foarte mult si cantareata la fel.O fi ea cum o fi,dar nu suntem noi mai presus ca sa o judecam.Poate unii dintre voi nu o inghit,dar gusturile nu se discuta:))

Miley Cirus;x

Voua va place de ea?Da sau Ba?:>

Pupici

Lizz>;;dd<

Lasă un răspuns

