I know,I am a bitch!!:-<


Well,sper ca am scris bine titlul:)))….Frate e mai greu decat am crezut.Saptamana asta am ajuns acasa numai pe la 5-6 si bine inteles,ca vreo 3 ore imi lua tema la romana:-l.Greu,foarte greu:-lDe asta nu am intrat pe blog.

Dar,cat de greu va fi,nu voi renunta la el!!Nu vreau sa renunt la el!

Am venit cu cap.13 din In the Name of Love,care l-am terminat saptamana trecuta:-l.Cap l aveti aici:https://addictedtothedarkside.wordpress.com/by-lexy-and-lizzy/in-the-name-of-love/capitolul-13/

Si acum 15 S.T.W

5.Ce parere ai despre cei care cersesc comentarii? Care lasa la sfarsitul capitolelor note cu ” atunci cand se vor aduna n comentarii voi pune continuarea” Sau ”inchid blogul pentru ca nimeni nu comenteaza ceea ce scriu!” Esti de acord cu modul lor de a forta oamenii sa lase o parere? Tu ai mai citi povestile cuiva care lasa asemenea mesaje, stiind ca poate va trebui sa astepti cateva saptamani pana se vor strange numarul respectiv de comentarii ca sa poti citit continuarea?

Ohh,nu-mi plac deloc!Frate,poate imi place povestea dar nu am chef sa las un comm.Ce naiba,daca intradevar vrei sa vezi daca-ti sunt citite,poti fi multumita si cu Like’uri,dar nu de acum la N cutare voi pune urm capitol.Poate pana strangi tu ceea ce ai cerut, unii uita de respectivele povesti-/ficuri/fanficuri!!!

Leapsaaa!!!:>

Aceasta leapsa am luat-o de la Lex;x Acum am vazut-o si am zis sa o fac si eu:*La mine va fi leapsa dupa 2 saptamani de scoala.

1. Tocmai a trecut prima săptămână de școală, cum te simți?

Obosita.Foarte obosita!Avem multe de facut ,de scris,de invatat si multe altele:-<.

2. Liceul e mare? Descrie-l puțin.

Da.E mare!Are doua corpuri. Corpu A si corpu B.Eu sunt in A,corpul principal,si imi place la nebunie;x,desi nu sunt cu cei de a 12-a:-l:)))Avem o curte foarte mare+gradina cu copacei si banci;x,plus caminu,sala de sport,teren de sport,fumoar,care e super.;xNu ma refer la fumatori si la cabanuta derapanata din curte la care fumeaza toti:)))

3. Ce dirigintă/diriginte ai? Cum sunt profesorii?   

Am un diriginte.De istorie;x.Profesori..hm..majoritatea sunt de treaba.De matematica e putin mai eiurea.am niste profi care vorbesc mult si incet si de plictiseala pierd sirul cuvintelor si nu pot fi atenta:-<:))

5. Dar profesori care sunt amuzanți?   

Dirigul.O fi cum o fi,in varsta,dar nu si-a pierdut umorul.Mereu face glume;x:))

6. Colegii? Vă înțelegeți?  

Suntem 30 de copii,in care 28 de fete.Pai da..vorbesc cu toate,dar ma inteleg cel mai bine cu colega de banca.Deja ne comportam ca si cum ne cunoastem de mici:)))

7. Ai vreun coleg sau colegă cu nume sau înfățișare mai… neobișnuit? Dar colegi cu aceleași prenume?

Da,am.Dar asta nu e nimic.Nu noi am hotarat sa ne nastem asa.Na,asta e.Si..Am vreo 2 colege care se numesc Oana,dar Minodora nu e nimeni din clasa>:)

8. S-au întâmplat chestii amuzante?

Da!Mereu ma amuz cu noua colega:)))Azi ne-am si batut;;)Oh..si tot astazi…la engleza.Am acut o compunere in care sa spunem ce nu ne place la casa noastra.Si uni au spus ca impart paturile cu frati sau surori.Si nuj cum veni vorba si un coleg spune ca patul il putem imparti doar cu jumatatea si o alta colega zice ca il imparti cu femeia:)))nu e cine stie ce,dar face to face e altfel:)))

9. La ce etaj e clasa ta?

Nu am scapat nici acum de etajul 1😡

10. La ce profil și ce clasă ești?

Filologie simpla . a 9-a F

11. Cum se numește liceul tău? E departe de casă?

Mihai Eminescu.Da..Fac vreo ora pana ajung.

12. Ești dimineață sau după amiază și la ce oră te trezești?

Sunt de dimineata si ma trezesc pe la vreo 5 jumate-6.imi ia vreo ora pana ma aranjez;;)

13. Cunoști elevi de la alte clase? Care?

Cate putin din fiecare.Eu sunt in corp cu cei de a 9a si a 10 si cei mici si pe etaj numai cu cei ea 9a.Dar nu am niste colegi prea comunicativi:))

14. Aici se aplică un așa-zis Botez. Voi ați avut? Nouă ne aruncă flori în cap, voi?

Nu am auzit pana acum de asa ceva,dar cine stie?Probabil va fi in curand:D

15. Mai zăbovești când termini orele sau pleci acasă? 

Depinde.Cand sunt obosita si am mult de de scris am fugit acasa,dar daca nu,parculetele sunt ale mele;x

16. E ceva interesant în zona liceului, în apropiere?

Da.Cafenea si un targ de carti;x

17. Manualele tale sunt jerpelite sau noi?

Folosite:d

18. Ai cu cine să lălăi pe drum?

Din cand in cand,da am cu cine.

19. Ce colegi ți-ai fi dorit să ai?

Mai multi baieti:))

20. O replică memorabilă care să ți-o amintești într-a XII-a?

”Esti la bordel?Ce-i cu fusta asta?Dute la gara”:-lProfa de mate la o colega.Si frate,avea o rochie neagra,bine era mulata dar era decenta mai,faca de altele:-l.

”Pe buna,chiar m-am speriat de voi”Profa de roamana,cand a vazut c animeni nu a citit nici o crate si nimeni nu stie nici o poezie=))))

Hei,sper ca a fost de ajuns pe azi.Maine daca voi avea timp,am o multime de teme:-l,voi anunta un concurs;x.Ah,si Lex,daca citesti asta,sa stii ca voi incerca sa fac compunerea,chiar daca va fi un pic mai tarzior dar sper sa fie inaintea termenului:***

Leapsa o poate lua oricine,desi cred ca o stit deja sau ca ati facuto:*

P.S.Scuzati-mi greselile:D:*Dar ma grabesc si nu am mai avut grija cum sa scriu:**

-XoXo-

~Lizzy >;;dd<~

5 comentarii la “I know,I am a bitch!!:-<

  1. ce targ de carte??? Eu daca ma invart in zona asta Dacia – Mircea nu apuc sa vad si partea unde se tin targurile :)))) Lol, deci si eu am teme kilometrice la romana, sa vezi faza, ne-o dat sa facem rezumatu la iubire magica de v.voiculescu, si avea cam 30 de pagini, in vreo 3 ore am terminat, da muream fata acolo am zis ca o dau dracu de comp. si vezi ca la scoala nu si-o mai scris nimeni, si ma vezi pe mine cu mana pe sus :)))) Eh, dar am luat un 10, so…🙂
    Ma bucur!!!:* Vai fata ce dor mie de tine, de voi!! Desi colegii mei is foarte nebuni si vorbareti de nu mai scap de ei :))) Fata astia vor sa-mi fure biblioteca, ce naiba??? :)))))
    O, da! Profa de mate :)))) mare *** mai era si aia :))))
    Fata eu is racita bocna, mi-o dat colegamea cadou, ce sa zic :))))
    Bafta la scoala fata, ca eu m-am dus pe lejer si am dat de dracu’ :)))) Pupici!!!:*:*:*

    • =)))Da,este aici,in centru;xE super,o data nu stia tata cum sa ma ia acasa=)))DEsi nu aveam bani la mine ma chinuiam degeaba:-<Da fataaa,am fost joi la noi la scoala,au varuit ,auschimbat usa de la cancelarie b-)Ah..si fosta oatra clasa e acum clasa pentru cei mici,din cl, zero X(M-am intalnit cu profa de mate si bineinteles ma pus sai numar niste foi:)))Cu profa de engleza,iubita nostra;x;x;,profa de geogra,directoarea;xasistenta.Fataa,imi venea sa plang!!!:(((;xCe dor imi e de ei,nu-mi venea s amai plec de acolo:))):X
      Eu nu am inste colegi chiar nebuni.Nu facem decat sa radem la ore sau sa nu fim atenti,in rest nu ne permitem:)))
      Da,fata!!La romana nu ne scapa profa de eseuri.Pana acum am avut de facut vreo 3 eseuri,da zilnic,frapte plus jucarii si vreo 3 roamane de citit ;-|:))O fi cum o fi,dar tot o ador;x:)))
      Xoo:**

      • vaaai fata!! hai inapoi :)))))
        Lol, nici la noi nu se permite, dar atunci cand se poate recompensam :)))))
        haha! a mea pleaca in concediu de maternitate ca’i gravida :)))) sper sa vina una mai de treaba, da oricum, asta mi-o pus un 10 in catalog🙂

  2. Ce frumos pare la liceul tau🙂 si la mine in clasa sunt numai 6 baieti : )) apropo,cand ai timp ai putea sa-mi spui mai multe despre profilul de filologie ? Acum regret putin ca nu m-am dus,si imi place sa ma „chinui” cu informatii de la altcineva : )) Bafta in continuare la scoala ! :*
    Pupici , Bianca ^_^

    • Sicer,da e frumos.;x;xImi place mult;xSi profilul de filologie e fain;xNu dai bac la mate>:)DEsi asta nu ar fi fost o problema ptr mine:dDar,maine voi vaea tip sa-ti ofer multe informatii:**

Lasă un răspuns

