Leapsa~15 S.T.W And Concurs!!:>


Sa incepem cu 15 S.T.W

6.Un/O fic/poveste bun/buna e greu de gasit in ziua de azi.Majoritatea imprumuta personaje si le ciopartesc in fan-ficurile/povestile lor, dar totusi reusesc sa atraga cititori. Crezi ca e mai bine sa urmezi modelul ,scriind ficuri urmand acelasi tipar si aceleasi intamplari pentru a avea cititori sau ai fi dispus sa risti cu ideile tale originale dar cu posibilitatea ca vizitatorii sa fie pe jumatate fata de situatia de dinainte? Spune-ne cate ceva despre modul in care alegi tu ideile pentru ficuri/povesti si cum te asigur ca nu au mai fost folosite. Sau esti defapt in barca plagiatorilor?

In niciuncaz.Nici nu ma pot gandi la asa ceva.Daca vreau sa reusesc,o fac prin munca mea,dar daca nu sunt destul de buna,raman in banca mea,cu meritele potrivite.Nu-mi place sa fiu laudata pentru ceva ce nu e al meu si nu e original.Sunt de acord,sa te inspiri,dar sa te inspiri din anumite filma sau seriale,dar sa nu aiba prea multe in comun.Prefer sa am ideile mele,chiar daca nu au mii de cititori.Daca ai ambitie,poti reusi prin propriile forte,nu sa furi de la altii!

E altceva cand esti laudata si stii ca tu ai muncit,tu cu creierasul tau si cu degetele tale,nu cu ale altora.Te simti mandra de tine insuti ,dar asa cand vezi ca nu e munca ta si esti laudata,este doar o stare euforica .Nimic mai mult.

Lepasaaa!!:>

1. O piesa foarte veche pe care inca o mai fredonezi.

Asta chiar e veche:))E de pe vremea parintilor nostri si e superba;x;x;x;x

2. Zodia ta…

Capricorn b-)

3.Serialul preferat.

Nu am chiar unul singur.

Am o multime de astea coreene,Tvd,Pll,supernatural and internatul.

4.Filmul preferat.

u am numai unul singur:))

Harry Potter,Stapanul inelelor ,Twilght si jocurile foamei

5.Preferi sa citesti o carte in loc sa te uiti la un film?

Depinde ce fel de carte e si ce fel de film e;;)

6.Eroul care iti aduce cele mai multe amintiri.

Jacky Chan?:)):x

7.Actorul preferat.

Oo ,stai putin :-wNumai unul?

Ian somerhalder,jansen ackles, lee min ho(actor coreean;x),vlad gherman:)),Raphael and cam atat.

8.Ai vrea sa fii actor?

Da.De ce nu?;x

9.Ce nu suporti la un actor?

Falsitatea!

10.Ce nu suporti la un film?

Proasta calitatea de a arata unele peisaje ori actorii sunt prosti:)))

11.Ai putea sa spui ca Twilight e filmul tau preferat?

Dintre filmele mentionate mai sus,de fapt Twilight,da este filmul meu preferat,dar asta numaila categoria”filme”.

Leapsa o am de la http://karmensstories.wordpress.com/

Si o poate lua oricine>;;dd<

Siiii…Concursul…;;)

Poate sunt cativa doritori pe aici sa participe si sper sa fie asa;x

Tema concursului este o compunere..A, spus mai de mult ceva micut despre aceasta idee si am zis sa o fac un concurs.Eu am o idee in capusor,dar m-as bucura sa vad ideile voasrte;;)

As vrea sa faceti o mica povestioara cu o poveste de dragostea dintre o serena si un inger/demon.Si sirena,sa poata deveni femeie in toata firea doar noaptea.Acestea sunt cerintele.

Hmm…sa zicem minim o pagina si maxim 3-4 pagini.

Cancursul va incepe de maine si se va termina pe 20 octombrie iar pe 21 voi anunta castigatorii.M-am gandit sa facem in felul urmator:Premiul I il voi oferi povestii care-mi place cel mai mult,iar pe 21 octombrie ve-ti vota voi cea mai frumoasa compunere,care va place si pe 22 voi anunta cel de-al doilea castigator.;;)

Iar ca premii,voi oferi cartile care le am iar castigatorul isi va putea alege singur cartile.Cel ce are locul I va putea alege maxim 2 carti iar cel de pe locul II doar o singura carte.;x

Cartile la gasiti la pgina ”My books”!:**

Ce ziceti?Va bagati?;;)

Compunerile le trimiteti la id:Ony_sweet4love

Xooo>;;dd<

Lizzy:**

15 comentarii la “Leapsa~15 S.T.W And Concurs!!:>

  1. nu-mi vine sa cred ca esti capricorn.si eu sunt capricorn si esti prima care e aceeasi zodie cu mine.sunt asa bucuroasa.in ce zi esti nascuta?:D

Lasă un răspuns

