15 S.T.W


Heiii,:*:*Cum a fost ziua de azi?Eu pot spune  ca a fost obositoare dar unu lucru superb mi s-a intamplat!;xAh,iubesc destinul:)))

De scris,nu am avut timp:-<,dar macar voi posta S.T.W:*

Bun,sa incepem de unde am ramas:)

7.Toti aveam o viata in spatele calculatorului, dar multi nu inteleg asta. Se acuza intre ei ca nu posteaza des, ca nu reusesc sa aduca noutati cand si ei sunt in aceasi situatie. Ce ai face daca intr-o zi te-ar acuza cineva ca aduci capitole noi foarte greu? Crezi ca urmaritorii s-ar imputina sau ar disparea de tot pentru ca iti permiti sa ai o viata? Ar mai urma dupa si alte acuzatii, jigniri? Spune-ne cum ai proceda tu daca ai fi prins intr-o asemenea situatie.

Since,nu am patit asa ceva pana acum,desi la un moment dat am facut o pauza de o luna si nimeni nu mia zis nimic.Nu poti sta de dimineata pana seara in casa ca sa scrii,dar cum am avut probleme vara asta,care chiar si eu ma mir:-l,e greu s apostezi in fiecare zi.Oricine are o viata in afara blogului.Au familie,care au pretentii,prieteni care vor sa iesi cu ei,si tot asa.

Cum sa reactionez …Pai sa faca o diferenta dintre noi doua.Cum este viata ei in afara blogului si cum este a mea in afara blogului,care sincer nu poti compara doua vieti pentru ca sunt total diferite.Intr-una pot aparea probleme neasteptare cand in celalata ti se ofera totul pe tava,stai toata ziua in casa,in pat ,lenevesti,te uiti la filme,seriale si scrii cand vrea muschiu tau.

Si nu cred ca vizitatorii s-ar imputina din cauza asta,dar bine,sa nu postezi o data la luna sau mai stiu eu cand,ca altfel uita de blogul tau.DAca nu ai timp sa scrii,poti intra macar sa mai lasi cate un mesaj de ce ai facut in ziu respectiva si probabil cand vei putea scrie si posta.

Si nu ar fi corect sa acuzam pe cineva ca aduce capitole foarte greu,pentru ca fiecare au o viata in afara blogului,cu diferite probleme si alte chestii.

Cam asta e cu 15 S.T.W

Nu voi mai sta,ca am de scris mult la romana,dar voi mai intra vineri.Maine nini nu cred ca voi avea timp sa merg la baie .X(

Va las cu o melodie care in ltimul timp a inceput sa-mi placa,datorita unor amintiri:));x

Sigur o stiti;x

Xoxo:*Lizz>;;dd<

7 comentarii la “15 S.T.W

Lasă un răspuns

