Helloo!!>;;dd<


Hei,am descoperit un concurs interesant pe blogul lui miky:http://xoxomiky.wordpress.com/concursuri/2-3/ v-as sugera sa participati .Nu aveti nimic de pierdut b-).

Si acum revenind la ale noastre.

Gosh,e Vineri!!!S-a dus deja inca o saptamana ed scoala.Ce repde a trecut timpul!Abia astept vacanta de iarna.Deja simt cum o i-au razna!:)))Am de invatat pe saptamana care urmeaza o multime de lucruri!X(Off:-l,asta e,vad eu cum o rezolv:))

Dupa cum am zis miercuri,am intrat astazi.Cam tarzior dar tot am intrat.Ma simt prost ca nu am mai scris la povesti.Nu e vorba ca va suparati voi,ptr k nu cred ca va-ti supara…Dar imi este dor sa scriu;x:-<weekend-ul asta nici nu stiu daca o sa am timp sa merg la baie:-<Probabil , sper si poate voi scrie un capitol la vreo poveste.:d;x

Eh…Mai jos aveti provocarea 8 din S.T.W

8.Toti am inceput de undeva.Unii scriam pe caiete inca din clasele mici iar altii abia au descoperit scrisul si au sarit direct la pagina de word.Tu cum ai inceput sa scrii? Povesteste-ne ceve despre prima ta interactiune cu stilou si pagina de caiet/tastatura si pagina de word.

 Oooo,nu am sa uit niciodata:)))Prima data am scris pe un caiet,care l-am redus la jumatate din cauza ca rupeam foile ca nu-mi placea ce scriu.Cea care a fost cu ideea,a fost o colega de a mea,si dupa am zis si eu de ce sa nu incerc si eu?DAca acasa ma tot prosteam:))Si am inceput sa scriu,abureli,va dati seama,iar ca si normal,eram vreo 4 fete care vroiam sa fim cu Edward Cullen:))Si ce am facut? Am ales unul Edward,unul Robert,unul Cedric,ei si cealalta i-am promis ca-i gasesc o dublura,dar pana la urma am pus-o cu Michael Jackson=))).Cum era povestea mea,eu l-am luat pe Edward si ceilalti doi i-am oferit cui am vrut eu:)))si pot spune ca ma incadram in ceea ce nu-mi place astazi.Dialoguri fara rost,descriei hmm plictisitoare,dar na,nu l-am facut cu vampiri.Era o povestecu niste tineri normali dintr-un liceu,care dupa cateva caiete neterminate am inceput cu fantasy,dar nici alea nu-mi placeau:))Si asa,cu inedmnarile lui Lexy,am ajuns sa scriu in word,si dupa am ales sa facem un blog,de care sunt foarte multumita!;x

Cam atat pentru seara asta.DEsi e devreme, o intind la somn ca sunt foarte obosita!

V-am pupat si va ‘ubesc molt molt de tot!!>;;dd<:*:*

~Lizzy~

Lasă un răspuns

