15 S.T.W and chestii:*


Oh,vineri in sfarsit!!Ce saptamana obositoare!:-<Vreau sa vina vacanta mai repede!!:((M-am saturat de scoala:-lDesi imi place,am cativa profi care nu-i suport X(.Fiecare cu pretentii si am doi care vor sa invatam cuvant cu cuvant:-lSi la mate..:))Ca si normal,avem o femeie,in varsta ce preda repede si nu inteleg nimic:-l.

Greu,greu,greu de o mie de ori!!Eu dau teza la engleza si nu stiu nimic!!:((Off..ce-am facut in 5-8?X_x

Am apucat sa mai intru si eu pe blog.Abia daca am timp.Vin de la scoala,teme,film(coreean istoric;xis innebunita-bineinteles si cele moderne=p~),dupa mai fa putine teme si la somn.Ca pe mine la 8 ,8 jumate ma ia somnul.Pot spune ca in momentul asta abia daca-mi pot tine ochii deschisi.

Si sa revenim la 15 S.T.W

9.Greu e sa scrii o poveste buna.Avand in vedere ca tu scrii deja bine si ai o anumita vechime – si nu numai pentru ca zic eu asta :))) – inseamna ca ai si experienta. Spune-ne ingredientele secrete ce trebuie adaugate pentru ca povestea sa aiba succes.

Nu pot spune ca am niste ingrediente secrete.Daca ai imaginatia si cel mai important lucru-Talent!,cred ca ar iesi ceva frumos.E bine sa nu scrii propozitii sau fraze scurte dar nici prea lungi.Sa descrii ce e mai important,dar sa nu intri in detalii de 3 pagini.

Si cand vrei sa scrii anumite scene,poti asculta muzica,deoarece isi ofera acea stare si poti fi in stare de a scrie mai multe si mult mai deschis si liber.

Oricum,cel mai importnat este sa ai imaginatie si macar un pic de talent.Nu poti face 2-3 propozitii scurte si la obiect si gata ai facut o poveste de milioane.

Cat despre Concurs:-<

Nu s-au inscris decat 2.Daca nu se mai inscrie careva,voi fi nevoita sa anulez concursul sau sa-l prelungesc cu vreo saptamana.Sper sa se mai inscrie cate unu pe acolo:*

Si uitati melodia saptamanii.

Natalia Oreiro.Melodia o stiu de mult,dar ii uitasem numele si abia l-am regasit si ador melodiaa;x

Voua va place de Natalia?:>

As fi vrut sa postez o leapsa dar nu mai pot.Sunt obosita,ma dor toate oasele,ma ustura si ochii,si mai am si nasu infundat!:((

Mane toata ziua cu capul in teme,iar duminica ma duc la un curs de pictura si dupa la concert.

O sa fac tot posibilu sa mai intru  apropae in fiecare zi sa mai postez cate ceva.

La naiba cu ele temeX(

La voi cu scoala si temele cum e?Aveti mult?Aveti timp si de voi?

P.S.Pentru cei care se uita la TVD,ieiii,in sfarsit a inceput!!!;x;x;xDar oricum,mai astept pana mai apar vreo 2 episoade ca dupa prea tare ma tin in suspans:))

[Scuzati-mi greselile,dar nu mai am nici un chef sa mai corectez(:l:d]

~XoXo~

Lizzy>:dd<

Lasă un răspuns

