Hello:**


Good!La naiba cu scoala asta!!Nu am mai intrat de o saptamana pe blog:((si la povesti nu am scris de cand am inceput scoala:-l.Ah..Azi am dat 2 teste,maine dat la tic-care am de invatat 8 lectii:-l,joi la fizica,vineri la romana,luni la geografie si logica,marti,30 noiembire la engleza-care iau 2 ca habar nu am :((Numai teste plus ascultari.Vrea directoarea note.Iaca na frate,nu are note si vrea note de acuX(X(X(XI hate it!!
De scris la povesti nu cred ca voi avea cum…si nici sa intretin blogul.Am prea multe de facut,la romana am deja vreo 10 carti sa citesc pana in decembrie…La naiba,nu stiu cum am sa fac fata,plus ca acum urmeaza tezele:((In fine..acum ca merge pc,ca weekendul asta nu am putut intra pe addikted,doar sa las comuri la altii,dracu stie de ce,voi incerca sa intru macar 5-10 minute pe blog.Plus ca am ramas in urma cu multe.Maine voi posta urm intrebare din 15 S.T.W,ptr k acum nu am timp sa scriu,ptr k ma duc sa invat la tic,care am peste 10 pagini de invatat-8 lectii

 

XoXo>:DD<:*

~Lizzy`

 

5 comentarii la “Hello:**

Lasă un răspuns

