The end!:*


In sfarsit a venit si ziua aflarii castigatorului!
De citit,nu am avut mult,deoarece au fost doar 2 povesti:))Eh,scoala,bla-bla,inteleg,nu are timp nimeni acum cu concursuri.
LOCUL I

Care mi-a placut la nebunie si eram foarte sigura ca voi adora aceasta poveste,este a iubitei mele Lex!!;x;xFelicitari iubita mea>;;dd;

LOCUL II-Pauna Oana.Felicitari scumpa!!Si multumesc pentru participaree!!;x
Bun,cum in legatura cu premiile.DEsi Lex e pe pimul loc,mi-au placut amandoua,si m-am gandit sa fie acelasi premiu.Deci,amandoua pot alege cate 2 carti dorite din rubrica ”My books”:*
Fetelor,astept un mesaj de la voi cu cartile dorite!:*

Maine cel tarziu la veti primi cartilee>;;dd<.
[ony_sweet4love]

[:-l.Huh,abia am terminat eseul la romana si mai am de invatat la fizica,istorie,logica si geografie.Stiuuu,multX(Dar o scot eu la capat.Doar sunt fata descurcareata:”>!!>;;dd<.Deci,succes la scoala si ne auzim maine:**]

XoXo:*Lizzy>;;dd<

2 comentarii la “The end!:*

Lasă un răspuns

