15 S.T.W


Ohh,ce obosita sunt!!!Abia am ajuns acasa,ca am fost la bal la liceu la Lex si ma asteptam sa o gasesc,dar din pacate nu am gasit-o:-l.Cred ca s-a ascuns bine sa nu o gaseaca nimeni:-l.Las’ ca vorbesc eu cu ea>:)

Si..Sa revenim la 15 S.T.W

In urma tare:-l

10.Rivalitatea poate avea mai multe sensuri.Poate fi ura pentru ca povestea pe care ai citit-o e mult mai buna ca a ta si stii ca tu nu ai sa scrii niciodata atat de bine, si poate fi scanteia aceea micuta ce te impulsioneaza sa muncesti pentru a ajunge si tu la fel de bun. Povesteste-ne despre sentimentele tale atunci cand citesti o poveste cu adevarat buna.In care categorie te incadrezi? Ii spui scriitorului ca e bunicica doar pentru a nu-i da satisfactie sau ii recunosti meritele pentru compunere?

Niciodata nu am sa spun cuiva care are o poveste-fic superb sau de o mie de ori mai buna decat a mea sau a oricui altcuiva ca este bunicica.Nu sunt genul.Doar daca cunosc acea persoana,daca e rautacioasa sau nu ne intelegem,i-as spune in fata ca nu-mi place:))Ca sa-i fac inima rea.Bine,asta daca ea incepe prima.Dar altucuiva spun ca este foarte buna.Asta e.Daca cineva scrie mai frumos decat mine de fapt,nu mai frumos.Are mai multa imaginatie,descrieintr-o viziune mai clara si neincalcita,nu as putea sa o urasc niciodata.Daca eu nu sunt in stare de ceva,asta nu inseamna k trebuie sa urasc acea persoane care e mai buna decat mine.REcunosc,nu sunt in extaz,sunt putin dezamagita de mine insami si ma provoc sa-mi imbunatatesc eventualul ”talent.”.

Well,si acum vreau sa va arat o melodie,care de ceva timp vreau sa v-o fac cunoscuta.Aceasta melodie o stie prea-bine si LEx,mai ales artistii:x:x Desi lumea se vaita ca vai ca nu asculta asa ceva,ca nu stie nuj ce,totus in cateva luni au milioane de vizualizari,si pe inna care o stie si franta,nu are decat cateva mii:)));xSper sa va placa.Astept o parere despre ei:**

P.S.Adoor coreeni si japoneziii!!Sunt superbi>:)

XoXo>:D<

~Lizzy~

10 comentarii la “15 S.T.W

  1. Nu m-ai gasit ca nu m-am dus :)))) Nu au fost decat vreo 10 din clasa mea, si nici mie nu mi-a mai suras sa merg , asa ca…. dar daca ziceai ca vii veneam si eu la naiba! :)))
    Of, si eu is asa obosita, am unele obiecte care ma fac sa imi scot paru din cap :)) cred ca de sapt viitoare nu am sa mai intrui nici eu prea des, e prea de tot scoala asta :))))

Lasă un răspuns

