Heiii!!! >;;dd<


Oh..Gosh!!!X(In sfarsit am putin timp liber;x si asta cantarit cu gramele:-l.

Ce faceti??:*Cum e la scoala?Va-ti acomodat?(Pentru cei ce sunt in primul an de liceu)Off,ce dor mi-fost de blog:x.Pe bune,m-am saturat de atatea teme:((Adica nu sunt chiar teme,dar acum se apropie tezele si profii vor sa ne puna de pe acum note ca sa nu ne aglomereze in sezonul tezelor,care e foarte aproape:-s.Ce pot sa zic?Am note destul de bune.Se mai afla si cate un 6 si cate un 7,dar mai putin nu;;)& este minim.Asa ca-mi storc creierii ca sa-mi fac media la mate,ca am un 6 si un 10 si-mi mai trebuie 4 de 10:-|I-au eu 4 de 10 cand o zbura porcu:)))Astazi sunt un pin mai libera,desi am de invatat la mate o gramada de tampenii din care nu am inteles nimic:-|.Sper ca la voi e mai liber,nu va seaca fiecare profesor cu referate si mama lor de note:))

Si acum sa trecem la 15 S.T.W ca am ramas rau de tot in urma:))

11.Sa luam cuvantul ”prietenie”.O gasesti acasa, la scoala ,pe strada, defapt, iti poti face prieteni oriunde. Dar cum privesti prietenia atunci cand esti pe blog, intr-un mediu virtual? Ai gasit pana acum persoane care sa le poti numi prieteni? Ai trecut peste bariera aceea a geloziei si ai vazut ce se ascunde in spatele ecranului? Sau crezi ca prietenia intre doi scriitori in blogsfera este imposibila?

Hm..Sincer…nu stiu.Am sarit asa cu capul inainte si mi-am lipit stafeta de TAMPITA pe frunte:))O preitenie intr-un mediu virtual se construieste greu.Si ma refer la acea prietenie adevarata care si-n realitate este cam greu de gasit.Si de cunoscut,nu am ajuns sa cunosc indeajus de bine o anumita persoana sau mai multe,deoarece nu am avut timp sa stau pe blog si-mi pare foarte rau de acest lucru.Dar cred  ca persoanele care le-am cunoscut in blogsfera imi sunt prieteni.O prietenie bazata pe respect si incredere,in care fiecare respecta lucrarile celuilalt.Nu cred si nici nu vreau sa cred ca exista invidie sau chiar ura in acest mediu virtual,pentru ca nu am cunoscut decat niste fete minunate si scumpe toate;x

Si acum,ca nu am mai postat o melodie de mult timp,as vrea ca arat melodia mea preferata,Bine-inteles,prima oara am auzit-o in Pariu cu Viata:))si in urmatoarea zi am cantat-o la scoala,la ora de muzica.;xE super ptofa noastra.:XNu ne pune sa cantam muzica din 1900 Toamna:)))

Melodia originala este cantata de Joe Dassin,dar imi place mai mult in varianta romanilor nostri:D;x;x

Si Originala

Care suna mai binee?:>

XoXo>;;dd<Lizz:*

 

37 comentarii la “Heiii!!! >;;dd<

  1. super,super melodia.nici nu stii cat ma bucur ca mai asculta cineva melodii in franceza.toti cunoscutii mei urasc franceza.credeam ca-s singura fan infocat franceza!:Ximi place la nebunie melodia,francezii astia au stil,eleganta,romantism,doamne ce versuri….ma inspira sa scriu o poezie…..:X

    • Asa e!Is superbi!:XAsemenea eleganta nu am mai vazut la nimemni!Si mor de ciuda ca nu fac franceza la scoala.E asa frumoasa,delicata,ca un fulg de nea..;x;xMai ales melodiile..pfffFara cuvinte:X:XInca ceva in comun:>:*

      • Da.Germana…:-ldoamnee ce limba!Urasc accentul nemtesc!Nu-l suport:))Franceza e de o mie de ori mai frumoasa:XAs prefera sa invat Japoneza in loc de Germana:)))Tu ai nororc,faci franceza:-

      • din clasa a 3-a,apoi un an la biblingv franceza,acum la grupa de franceza:xsuper heureuse,sunt cea mai buna din grupa…

      • nu sunt din iasi.Stau pe langa Ploiesti,judetul prahova daca ai auzit.am terminat liceul,sunt in primul an la facultate.:D

      • mai,e bine,imi place.primele 3 saptamani am fost cam crizata,acum m-am obisnuit.e foarte mare libertate.Trebuie doar sa ai prezente la cursuri,jumatate din totalul de module pe semestru.Adica pe primul minim 7 prezente din 14.Nu te intreaba nimeni de ce intarzii,de ce pleci,unde te duci.profii chiar ne respecta,cred ca e si pentru ca 90%din studenti platesc facultatea.Ne vorbesc cu „dumneavoastra”inca ma abtin sa nu rad cand ii aud.nu ne jignesc,nu ne critica,poti sa vi si cu o creasta in cap,e ok:asa esti tu.ii intereseaza doar sa scri la modulul lor,sa nu folosesti telefonul si in sesiune sa inveti.deocamdata doar ne preda,la seminare facem exercitii si ne scoate la tabla.cursurile le facem 120 de insi intr-un amfiteatru,e ca in filme si seminarele in sali normale de clasa.ce m-a uimit de cand am intrat a fost ca aveam 3 table si alea negre,pe care se scrie cu creta.de 4 ani nu mai scrisesem cu creta si cand m-a scos un prof m-am simtit de parca scriam pentru prima data.am descoperit persoane normale,fara fite,oameni simpli.nu mai e ca la liceu:numai bogatasi.culmea,sunt mai de treaba cei de la alte grupe decat cei din grupa mea.suntem 28.sper ca nu te-am plictisit;)

      • Nu ma plictisesc asa usor:))Bine ai zis de liceu.Jumate de liceu de la mine fite,figuri,de-mi vine sa le bag undeva si sa le scot pe alta parte:))Si eu ,abia astept sa dau la facultate.Nuj,mi se pare mai fain,chiar daca ai o tona de invatat:-l

      • depinde unde vrei sa dai,ca sa ai o tona de invatat.eu sunt la contabilitate si sincer,nu mi se pare atat de mult.la 2 materii aduce cu economia din liceu,desi no problem,franceza e mizilic,mai am info programare si la asta stiu ca am facut 3 ani mate info.pe sem 2 am matematica aplicata in economie,nu ma astept sa fie ceva sf,o sa fie bine:X

      • mda,pare usor.unii se plang de info,altii de conta,altii de franca.deci,nu e prea usor.ti-am zis doar partea buna.Orice ai alege,o sa ai de munca.eu fac drept comercial.cand citesc cursurile ma trec toate transpiratiile.nu stiu cum o sa invat asa ceva.la medicina admiterea e foarte grea.trebuie sa te pregatesti intensiv,sa te mentii la stat si chiar sa iesi dupa 10 ani cu diploma e foarte greu,dar se merita.in franta de exemplu medicii sunt platiti extraordinar de bine.Bafta orice ai alege!

      • Stiu e mult de munca:-<Dar asta e.Nimic nu se obtine gratis…
        Da asa,dar daca esti pregatit din timp,de la liceu,nu se poate sa-ti fie un pic mai usor la facultate,sa prinzi mai repde?

      • daca te duci pe materia la care o sa iei la bac peste 9 o sa-ti fie usor,multe lucruri o sa ti se para cunoscute,nu o sa te mai chinui sa le intelegi sau sa le memorezi.in plus,orice lucru nou poate fi invatat cu ambitie si perseverenta.

      • vrei sa stii ceva?in clasa a 7-a facem info,tic si imi tremura sageata pe ecran,ca nu aveam calculator si nu stiam nimic.Am fugit acasa,m-am plans alor mei ca o sa raman corigenta la info si s-au facut luntre si punte si in vacanta inspre a 8-a mi-au luat calculator.nu e important sa il ai de mica sau sa inveti ceva de mic,e important sa inveti din placere un lucru.poti invata orice si la 80ani.ambitie sa ai!Cred cu tarie in autodidactism.

      • Ambitia conteaza!Nu ma las pana nu-mi iese!Dar eu cred ca e ceva cu wordpressuu:-LDoar ce e asa greu sa postezi un gif,da uite ca mie nu-mi merge.Am vreo 2 ore,da bine,ca pc merge ca dracu:-l

  2. Vai nebunoo, dar nu te mai prind deloc pe mess zilele astea!! :)))
    Si mie mi-a fost dor de tine, mai ales cu toata nebunia asta de la liceu :)))
    Sa vezi ce note am eu : am doi de 6 si un 7 la mate, tre sa ma chinui sa imi iasa 7 :)) fata, sa vezi, is singura din clasa care are note peste 5, restu is in stare de corijare :))) penal, doar stii cat le am eu cu mate :)))
    La fizica ii nebunie si la chimie la fel, da le dreg eu acusica :)) in rest e bine, nu e asa groaznic cum ne gandeam noi anu trecut pe vremea asta, mai stii?🙂 o sa imi iasa medii mari, adica am cele mai mari note din clasa, ii super fain, momentan, da sa speram ca nu o sa se intampla ceva nefericit :))
    faci muzica fata? eu nuuu! da ma duc la cor, sa vezi ce prof avem, pepsi ii mic copil :)))) vai fata m-am inscris in piesa de teatru a scolii, sa vad ce panarama fac acolo :))
    deci la mine e plin de fitosi, dau pe-afara. zici ca-i jungla fata, dar ehh, trecem noi peste :))) la tine cum e, sa nu zici ca toate’s sfinte si fara fite ca nu te cred :))
    siii? vreun Damon ceva pe acolo pe la tine? la mine nu prea ai ce vedea, ma mai duc pe la activitati dintrastea, poate poate se iveste ceva calumea :))
    Fata mii asa dor di voooi:x :* hai fata inapoi , ca nu se mai poate asa ceva :))))
    Ti pup duuulce si vb cand intri si tu pe mess fata :))) poate in vacanta:*:*:*

      • =))Pe bunee fataa!!!Din 28 de fete ,vreo 23 is sfinte:))))Pe buneeee!!!:)))Oh si fite??Hmmm,nu prea..doar astea mai mari,da nu le las eu sa ma clace in picioare,plus ca zilele trecute m-am certat cu una de-a 12-a”))))Da ce,trebuie sa stau sa se tipe la mine fara motiv?WTF?:))Ohh fataaaa,am uitat sa-ti spun.Am unu in scoala care seamana cu Klaus!!!Nu ti-am spus dar Klaus e pe al doilea loc!La luat pe Stefan:))))E asa frumos ,superb:XAhh;x;x;xNote?Pfff,am numai de 10 momentan.In afara de mate,care am un 6 si un 10,la engleza am un 7,8,9:))) si la romana 2 de 9 b-) si am dat un test care cred ca i-au vreun 6-7:))).
        Mie=mi spui??Nu mai pot!!!Mi-e asa dor de voii!!!>:D:)))As intra pe mess,da nu mai am kef,k daca intru trebuie s amai vorbesc cu cutare si am mult de invatat la mate:))Firar ea de materie:-|
        P.S.Am doi baieti in clasa,inc are unu se scobeste mereu in nas😐 WTF??Vrea sa devina si el Cristopher Columb(Sper ca am scris bine=))),sa redescopere alte lumi?:))))

      • :)))) e mai bine decat baiatul-maimuta :))) pe bune, s-a inventat crema depilatoare, e chiar scarbos :))))
        la eng am doi de zece😛 in sfarsit am dat peste o profa care chiar ne invata fata, si asa calumea cu ascultari si teste :)))
        la romana tot doi de 10 am, sa ma laud si eu oleaca :))))
        ooooo! eu am unu care e leit Zyan de la One Direction🙂 daca m-ai fi intrebat acum vreo 2 sapt ti-asi fi spus ca e ”vaiii e super frumos” si alte prostii, da stii cum se zice, aparentele inseala, degeaba e calumea daca e un idiot :)))
        si la mine la feeel! da-l naibii pe Stefan, accentul ala a lui Klaus face toti banii:X :)))
        la mine is multe cu atitudine fata, da imi place mult ca cele din l;a mine din clasa is cu bun simt si de treaba, nu ca in alte clase unde is niste parasute ordinare de iti vine sa le scupi intre ochi :))) fata, de nu m-oi lua eu la bataie cu una, acusica :)) pe bune, una de la mn din clasa deja s-o luat la bataie cu una dintr-a 9 a A :)))
        phai, eu mai mult am mailu deschis, nici eu nu mai dau pe mess :)))
        Ehh, lasa ca vine ea vacanta de iarna, akusica :*:*

      • Abia astept vacanta de iarna sa ma relaxez si eu un pic!!!Si mai ales sa scriu la povesti:XMor de ciuda cand vad ca nu pot scrie si nici nu am timpX(.De o ora invata la mate si nu inteleg nimicX(.Rasa mamii ei:-l.Ies de la pc ca altfel stau pana maine si nu invat nimic:))))>;;dd<

Lasă un răspuns

