Salutareee>;;dd<:*!


Fetelor,am venit cu urmatoarea provocare din 15 S.T.W:>

12.Pe toate blogurile vedem mesaje de genul ”lasati o parere, nu conteaza daca e critica sau lauda”.Hai sa nu fim ipocriti si sa recunoastem ca nimanui nu i-ar placea sa intre pe blog si sa vada ca cineva a lasat un comentariu in care va spune ca povestea voastra e o porcarie absoluta. Totusi eu cred ca unii inca mai vor sa invete ceva din sfaturile celorlalti, si primesc bucurosi atentionari si explicatii.Tu ce parere ai despre asta? Esti genul care imbratiseaza ”critica-ma dar nu ma critica” sau accepti sfaturi din partea colegilor tai din blogsfera, chiar daca respectivii ar putea fi mai tineri ca tine, sau incepatori?

Nu pot zice ca-mi place sa fiu criticata.Dar daca sunt ,asta inseamna ca e pe buna dreptate.Stiu cand cineva critica din ciuda sau vrea sa-mi ofere un sfat,oricat de dur ar fi acela.Daca creeatiile imi voi fi criticate,dar insemnand un sfat,le primesc cu placere,dar daca e din invidie sau altceva, ma supar oleq,dar o las balta.Cel destept cedeaza primul.Oricum cred ca am primit foarte multe critici,chiar daca nu mi-au fost spuse:))

Gata si cu 15 S.T.W

Voi ce faceti?Cum merge cu scoala?Toate bune si frumoase?:>
Eu ce sa zic…Asta e .Primul an de liceu, merg cum o-i mai merge:)))
Acum am chiulit-o la un film coreean:XO fi ele cam patetice,dar imi plac mult si astea contemporane:x
XoXo>:D< Lizzy:**

Lasă un răspuns

