I’m back!:**


Bine,bine,probabil va intrebati daca existam sau ce mai caut pe aici:-<.De cand am inceput scoala mi-am neglijat de tot blogul si-mi vine sa ma arunc de la balcon pentru asta.Dar de acum,gata.Ce naiba?!Imi aduc aminte ce spune-am ca indiferent de situatie,daca voi avea sau nu timp,voi intra sa va salut si nici macar asta nu am facut!O fi sau nu o fi la mine in camera netul,tot am sa intru macar o data la 2 zile!Gata,Lizzy a spus gata!O sa muncesc mai mult ca sa va aduceti aminte de mine:)))Am realizat ca aici ma simt in largul meu si as fi in stare sa opresc timpul si sa raman aici pentru totdeauna:”>;;)

Dupa cum se vede,am hotarat ca e timpul sa fac mici schimbari.Prea gol si sec parea .Mai ales,parea sinistru.:)))Am schimbat si pagina de facebook,cu poze mai luminoase,ca sa zic asa:)).Ce spuneti?E destul de OK?Ar trebui sa mai schimb ceva la el?;;)Astept pareri oricand!

15 S.T.W

Am ramas in urma de tot:)))

13.Ai intrat vreodata pe wattpad? Daca da, inseamna ca stii ce e aia ”infectia ficurilor”.Ultima ”achizitie” a obsedatelor e formatia alacatuita din 5 baieti, One Direction.Baietii au fost sinceri cu fanii si si-au dezvaluit unele fobii sau hobby-uri, dar acestea au fost exploatate pana la refuz transformandu-i in niste ciudati cu probleme mintale. I-a de exemplu un actor al carui personaj il folosesti in ficurile tale si spune-ne ce ai simti daca ai vedea peste noapte cum e transformat intr-un paria pe motiv ca a fost sincer.Ai face ceva sa opresti asta? Si ce parere ai mai exact despre situatia in sine?

Sincer,nu am intrat.Nu prea m-a interesat.Dar am auzit ca multi exagereaza.Dar asta e.Intr-adevar,au talent,dar mna,ar trebui sa-l foloseasca ca sa lumineze caracterul unui personaj(actor),nu sa-l faca praf.Parerea mea:dDe facut ce sa fac…Pot face multe dar degeaba:))

Capitol,Capitol!!!:>

Capitolul 25 din Ingerul Puritatii

https://addictedtothedarkside.wordpress.com/fantasysupernatural-stories/by-lizzy/ingerul-puritatii/capitolul25/

Sper sa va placa si astept pareri!

Nu despre cum e capitolul.Bine..poate si asta,dar mai mult as vrea sa stiu daca sunt destul de buna.Daca am un stil bun de a descrie.M-ar ajuta mult:*

Maine voi mai posta cevaa:***

Vaiiii:xAm dat peste o melodie superba in acest moment!!!!Trebuie sa o ascultati si voi!E absolut superba!!!!;x;x;

XoXo:*Lizzy>;;dd<

2 comentarii la “I’m back!:**

  1. Si mie la nebunie fat’o!!!!:*****Ma bucur ca-ti place:XDar mai am cate ceva de ajustat pe aci.tot nu sunt multumita:D.Vaii fata de cand nu am mai vorbit..Si avem atatea de vb …!:*

  2. Nu-mi venea sa cred cand am vazut postul asta :))) In primul rand, mi-a fost asa dor de tinee:X Nici nu pot sa cred cat de repede trece timpul.
    Apoi, trebuie sa’ti zic ca blogul arata superb:X Pe bune, l-ai schimbat total, te reprezinta:X
    Ooo, ma pun pe citit atunci🙂 :*:*

Lasă un răspuns

