OMG!!!!


Daa,dupa cum vedeti mai sus,exact OMG!!!!!DEci de ieri,de cand am vazut ultimul episod din TVD,nu mi-au trecut nervi!!Adica come on !!De 2 ani astept sa se intample cave intre Elena  si Damon, si acum cand se intampla;x-,offf,de cand am asteptat momentul asta=p~-,tocmai aflu ca ea e supusa lui Damon!What??!!hai maaa,nu crede nimeni ca s-a culcat cu el numai ca era supusa lui.Imi aduc aminte toata momentele cu ei doi,cand ea a crezut ca moare l-a sarutat,si s-au mai  sarutat o data si a fost din prorpia ei vointa.Tot timpul s-a mintit ca pe Stefan il iubeste.!Si pe Damon il iubeste!Si fiind vampir,bine fie,s-a transfrmat cu sangele lui Damon,a fost putin impinsa de la spate.Dar doar putin,dar putin de tot!si sentimentele i s-au mai si  amplificat.Doar nu crede ni,meni ca ea nu simtea nimic pentru el si ca dataorita sangelui lui,il iubeste.Am sa ma repet de o mia de ori:Il iubeste!Si ar trebui sa-i de-a drumul lui stefan sa fie liber,ca nu se supara nimeni:))Oamenii astia au ceva cu Damon?!Pe bune!!!Nu  merita sa o aiba si el pe Elena?Lui o sa-i pice bine cand o sa afle  ca a fost cu el fiindc-i supus?Eh,de parut rau,nu prea vad eu sa-i para…Asteapta de un an si ceva momentul ala si iata ca s-a intamplat.Da pe bune,mi-au stricat toata dispozitita!Ha,ca s-a culcat cu el fiindca-i este supusa:-lAsta sa o creada dracu,ca numai el crede baliverne.:dDar oricum,nu am sa uit momentul asta never!Doamne si Damon,ce naiba face de e asa frumos?Chiar nu-i mila de noi??!!=p~:”>

Prea frumoasa secventa asta;x;x;xStefan Bye-Bye.Scuzepentru fanii Stelena,dar please,ar cam trebui sa se mai schimbe planurile.Mam plictisit de stelena.Pana acum tineam cu ei si vroaim ca Damon sa dispara din peisaj.Mda,cam prosta gandire,stiu.Dar am avut grija sa o schimb;;)

Nu o sa uit niciodata clipa asta:x

Hi,hi;x

Oooo,si sa nu uitam de ce mai ador episodul asta!Klaroline!!Omgg!!Ce frumos e Klaus!!Il adoorr!Si se potriveste asa bine cu Caroline.Si o iubesteee;x;xSecventa dintre ei doi a fost minunataaa;x;xOfff,abia stept sa vad urmatoarele episoadee!!Nu mai am rabdareeee:-lVREAU KLAROLINE CAT MAI MULT!;x;x;;)Bine-inteles,DELENA ,nici nu mai incape vorba:)))

Dar haidetii,maa!!Klaus nu a fost super in episodul asta??;;)Sunt singura care-l ador?Bine,dupa Damon,of course:X

http://lukygirll.files.wordpress.com/2012/12/tumblr_mecwieibio1rl5u2yo1_500.gif

Nu sunteti de aceeasi parere cu mine?;;)Eu chiar cred ca o iubeste si ei doi vor fi impreuna;xSi am sa o omor pe Hayley pentru ca vrea sa-l distruga;xiIi tai capul>:)

 

Si cutam astazi,nuj ce cautam,vieoclipuri cu Klaroline si Delena si am dat peste Edward si Bella,scena lor din luna de miere.Offf,ce dor imi este de ei.La ultima parte nu m-am uitat inca si nici nu vreau.Mi-a frica sa ma uit,cand stiu ca este ultima oara cand am sa-i vad:-<Chiar daca nu mai este asa mare isterie cu ei,a fost primul serial in care eram in stare sa omor si actorul la fel;x;x

Va amintiti scena?:>

 

Si..Surprise!!Am mai postat un capitool .

Urmatorul capitol din Just One Chance is  here :>

Sper sa va placa,si ceva sfaturi astept oricand!:*

Noapte bunaa si puricii sa va sautee!:>Eh,va imaginati voi cine sa va sarute,ca doar aveti imaginatie,nah?:>:)))

XoXo:*

~Lizz>;;dd<

 

Lasă un răspuns

