Good Night!>;;dd<


Mda.stiu e abia 7 si eu va urez noapte buna:))Eh,da stiti voi,am de terminat un desen la desen-mna,in loc sa-mi fac la mate sau romana ,fac la desen ,ca-s mai jmekera:-l-,dupa am de citit Sarmanul Dionis si La tiganci cred,bine-inteles,trebuie sa ma uit si la Pariu cu viata,iubirea romaneasca.Doar romanii is cei mai tari,nop?>:)

La un capitol am mai scris si in curand  voi posta.Asta daca nu va interveni ceva,ca de obicei,cum mi se nazare mie:-l

Deci,noapte buna de pe acum si ne auzi maine>;;dd<

Va las cu un specimen fantastic -> Dean=p~Ce dulce e cand doarmeee,Ufff;x;x

https://i0.wp.com/ic.pics.livejournal.com/sweetondean/27026069/5269/5269_original.gif

Nu-i asa ca e un scump?!;x;x

XoXo:**

 

Lasă un răspuns

