15 S.T.W The End!:-<


Ei,dupa cum scrie mai sus,am ajuns la finalul acestei provocari,din pacate:-<

Deci…:>

15.Spune-ne cum ti s-a parut aceasta provocare, si daca ti-a fost greu sa fii sincer in raspunsurile tale.Ce crezi despre persoana care a facut aceasta provocare? A fost ea prea tupeista pentru ca ti-a cerut sa spui adevarul?

Mi-a facut placere sa particip,sa mai scpa de monotomie si nu,nu mi-e fost greu sa raspund sincer.Am spus ce am avut de spus,si cred ca si voi ati facut la fel,nu?Nu?:-W

Hooopaa,ce parere sa am despre Lex?Aceasta provocare este Lex in picioare,nici nu ma asteptam la altceva din partea ei.Cand este vorba de linguseala,ea o face cel mai bine iar cand e vorba de adevar,oricat de crud ar fi ala,nu ezita sa ti-l spuna.:)))

Tupeista?Noo,curajoasa!Si repet,Provocarea e ‘ a la Lex'(Nu prea le am cu franceza,desi o ador:)),deci,suzati-ma daca am scris gresit;;))

 

Si…gata cu 15 S.T.W:-<Am ajuns la final.Stiti cum e,toate au un sfarsit….

Soo,ce ati facut astazi la scoala?:-w

Eu,hmmm,pe langa faptul ca m-am dat cu oja verde ,stiu nebuna,paraca-s extraterestru:))Astazi nu stiu ce a fost cu mine.Nu am avut chef de scoala:-lLa ultima oara colegii nu m-au recunoscut.Toata ora am facut panarama si radeam singura ca nebuna si nu-mi lasam cei doi colegi in pace.Ba ii trageam de nas,ba la suflam in ureche,ba smlgeam firele de par si-i gadilam pe fata,de toate.A,ora de tic,in laborator si profa nu a vazut cine face panrama,desi ne-a certat pe noi,”Coltu’ Vesel”,si profa de engleza a vrut sa sculte ”Coltu Vesel”Noroc ca am stiu sa o indulcim:)))

Well,am intrat repejor sa vad ce faceti,sa mai inteb cate ceva.Nu pot sta mai mult pentru ca trebuie sa invat la mate,pentru ca am un 6 si un 10 si vreau s amai iau un 10 ca sa-mi iasa 9.Si asa ca e destul de mica nota:-lPlus de invatat la istorie ca dam un test fulger:))) si  de cititi la romana Sarmanul Dionis.Multisoare,dar ma descurc eu :”>

Deci,ne auzim diseara sau maine>;;dd<

Xoxo:*

2 comentarii la “15 S.T.W The End!:-<

  1. Noo, da chiar ca vad si eu cata lume ma cunoaste :)) ”Cand este vorba de linguseala,ea o face cel mai bine iar cand e vorba de adevar,oricat de crud ar fi ala,nu ezita sa ti-l spuna” Asta e buna rau :)))
    Maaaii, da 9 e o nota mica huh?! Etee, mai da si la altii, ce mai! :))) Si eu ma chinui acuma la sfarsit sa imi iasa medii bunicele – inafara de fizica unde slava cerului ca imi iese 5 :))) – si in general am de 9 si de 8🙂 binee, nah, mai am si de 7 da numai pentru ca am fost proasta si m-am pus cu cine nu trebuia :))) ete ca mi-am gasit eu nasu :))) Inca tre sa dau teza la romana si mate, si mooor cand ma gandesc la mate! :)) la romana poate imi iese 10 media, da la mate creca 8 sau ceva :)) Ti-am mai zis ca urasc scoala, si abia astept vacanta? Noo, iti zic acu :))) M-am saturat, nu mai pot, chiar daca semestru asta am stat pe-o ureche si am dormit la juma din ore :)) App, mi-ai dat o idee cu descrierea asta, ceva asa specific de craciun :)) Vaai chiar ca, acusi vine:X Si imi dau seama ca nu ne-am mai vazut de 6 luni! ce a mai trecut timpu fata.Scoala asta chiar ca te seaca de tot, nici nu am mai avut timp sa ies, ce sa zic de viata mea amoroasa :))) Ti-asi zice ca o sa se schimbe din sem doi, da atunci vreau sa imi iasa si mai mari mediile, deci… :)))) Te puuup, ca tot nu te mai prind pe mess si nici eu nu mai intru:*

    • Vaiii,eu am scapat de mate!!!Slava Domnului!!!:x Da si eu fata,acum la sf am dat-o in bara.La engleza imi iese 8:))),si e destul de mare,iar medii de 9 am la romana,sper sa-mi iasa nou,sti doar,vechea mea problema,nu termintoata teza,si cum profii nu primesc ciorne,mna,asta e,m-am belit cu un 8X(,eh si la logica 9,mate 9,istorie spre sa fie 9,ca dirigu e cam sever la corectat,desi am numai de 10 la el:)),in rest am numai 10.Momentan:)))Nu trebuie sa-mi spui ca abia astepti vacanta ca stiu deja.Am s afiu cea mai fericita cand luam vacanta:))prea mult timp imi ocupa scoala.Trebuiesc note,ala bala,proicete pentru scoala,vreo 2-3 ,prostii multe,trebuie sa vorbesc livber,si au cum es emotiva,cred ca am sa ma balbai si am sa fac un rahat:-<:)))Dar,sa traim si s avedem.6 luni?Omg!!Ce a trecut timpul :-<Ce dor imi e de clasa noastra:x;x

Lasă un răspuns

