Melodia zilei!;x


Hei..ce faceti?:>Eu acum am ajuns acasa,si am primit o declaratie de la rpietena mea ea mai buna.

O melodie superba,cu versuri cutremuratoare:xO iubeesc,ea e fiinta mea,mata mea din care am mancat de mici din acelasi castron de branza si banane,am trait impreuna,crescute de mamele noastre:XNu cred ca mi-as putea imagina viata fara ea,desi am fost certate o luna de zile,nu am mai putut sta despartite mai mult timp:-<Am zis sa o impartasesc cu voi,poate aveti prieteni adevarati pe care ii iubiti cu adevarat!

XoXo>;;dd<

2 comentarii la “Melodia zilei!;x

Lasă un răspuns

