Mos Neculae!!


Heiii>;;dd<La multi ani tuturor cu numele de Nicu si Nicoleta!!>;;dd<

Stiu,cam tarziu..dar…Ati fost cumncioare fetelor?:-WVa surprins cu ceva Mos Neculae?:>DULCIURI,BANi sau vreaun bat arataos?:>Sper ca ati primit bani sau dulciuri,macar voi:))Sooo,eu am primit bineinteles,nu un bat ci un par de ala mare,adus din curte,mai sa mi-l bage in camera:)))Da normal,dupa,cand au vazut ca m-am bosumflat,mamica mea draguta si iubita;xMi-a adus DOLCIURI MOLTEEEE;x;x;;xHihi creca am pus vreun Kg pe mine:)))

Dar oricum,Sper ca Mos Craciun sa fie mai darnic si sa nu fie asa zgarcit ca Mos Neculae!Mai am speratnte ca voi primi si eu ceva pe acolo mai aratos,ca dulciurile-mi dauneaza si mna…;;)

Deci?Cadousa ceva,pe acolo?

P.S.[Am terminat in sfarsit cu tezele!!!X(La istorie am luat 10;x,la romana 8[ca de obicei nu termin sa copii de pe ciorna,ca oaia de mine lucreaza mai intai pe ciorna:-l],si la engleza 7,ooo,nota mare,ca sunt varza la engleza:)))).Aa,da si la altina,da nuj ce nota am luat,da sigur am luat nota mare b-).Voi ati terminat cu tot?)

XoXo>:D<

8 comentarii la “Mos Neculae!!

  1. mi-a adus mosu 2 carti si un inel.oricum,m-am certat cu prietenul meu si sunt furioasa pe mine,gura mea mare si faptul ca ma arunc cu capul inainte.

Lasă un răspuns

