Melodia zileii!!>;;dd<


Melodia o stiu de inainte sa o cante Ioana si-mi placea foarte mult,insa,acum o ador.Prea frumos canta fata asta.Banuiesc ca mai sunt e aici care nu-i suporta dar,asta e..gusturile nu se discuta;;)

Versurile sunt sperbe ,incat iti atinge sufletul:-<.

Siii,ce ati facut azi?:>Euuu,pot zice ca am avut o zi frm:XAstazi a fost ziua Dirigului si am pus bani cu o clasa de a 11-a ca sa-i luam tort,si am luat unul de ciocolata:xI-am facut o surpriza placuta:x.Sa vedeti faza dura:)))Am vb cu profa de romana sa ne lase sa mai intarziem vreo 20 de minute(bine ca am intarziat cu 40 de minute:))si profa sa sup:-<Dar asta e..),in fine,si dirigu era in canelarie si tot vedea ca profa nu mai pleaca,o lua la intrebari ca de ce nu pleaca?s-a intamplat ceva?Nuj ce pe acolo,ca si cum se intamplase ceva si profa tot incerca sa-i zica sa plece la ora lui,unde noi il asteptam cu tortu.Si asa a stat vreo 10 minute si a urmarit-o pe profa sa vada ce face,daca pleaca.si iar a intrebat-o daca nu pleaca,si profa a zis sa plece ca mai are ceva de discutat cu o alta profa,si a plecat abia dupa 5 minute:)))Nebun dirigu asta:))Sii,cum noi iam dus un tort,ce credeti ca a facut dirigu?A facut comanda la pizza!!Vreo 6 pizza.Moama,dirigu are bani,nu gluma:))Daca nu ma inse,s-ar putea sa fi fost mai multe,ca eu am ajuns mai tarziu:)))Si tot azi,la ora de latina,la test,ma certam cu colegmea,ne contraziceam,ca mai kemasem vreo 2 fete,stateam 6 fete in 4 banci,una peste alta,si de nervi,nuj cum puii mei,am injurat-o ca m-a enervat si nu am soptit ,am tipat:)))Multumesc lui Dumnezeu ca profa nu a auzit,si ma mir cum de nu a auzit:)))Si mai nou,cand vroiam sa impodobim bradul,tocmai am descoperit ca avem un alt varf,ca nu se potriveste cu bradul.Aveam 2 vf si unu lam aruncat,crezand ca este ala rau,ca nuj care naiba l-a apucat pandaliile sa incurca brazii si sa arunce vf. cel bun.Si iata ca toat bucuria nostra s-a dus:-l.Am castigat noi de Halloween[am decorat clasa mai ceva ca la casa groazei;x],dar se pare ca de Craciun nu va mai fi la fel:-<plus ca nu aduc toti banii…:(((

Multe de zis noo?Asta e un sfert de ce vroiam sa va zic,dar m-am razgandit.Nu va mai plictisesc:)))

Voi ce ati facut azi?:>:*

Ps.[Duminica ne ducem la Patinoar cu dirigu=)))).Nu-mi imaginez ce va fi.Nu-mi imaginez sa0l vad pe dirig pe gheata,desi a spus ca va patina,eu tot nu cred:)))))]

Xo>;;dd<

Lizz:*

Lasă un răspuns

