Concurs de Carciun!:>


Un Concurs de Craciun  ”super” draguts:)) se organizeaza aici!:x

Concurs

Cine mai vrea o carte-n plus,poate participa!

Well…

In legatura cu capitolele,mai intarzii putin ca am de facut curatsenie si nu mai pot sa le termin.Maine sau duminica cel tarziu le ve-ti avea.!

Dar nu v-am intrebat cum ati terminat scoala?Mediile sunt bune?Cred ca sunt foarte buunee nuu?:>

Eu am terminat cu 9,64.Cam putin dar na,din al doilea semestru voi avea o media mai mare.La voi cum e??

Sia m gasit acum cand ascultam 1D(o trupa minunata.Nuj pe unde am umblat pana cum!Sunt asa frmsi canta asa frm=p~),am gasit un clip cu Blair and Chuck

Sunt asa superbi impreuna.Cel mai expresiv cuplu dintre toate serialele.Ei doi sunt o istorie si asa vor ramane,chiar daca GG s-a sfarsit:-<

Sper sa va placa!!>;;dd<

XoXo>:D<

6 comentarii la “Concurs de Carciun!:>

Lasă un răspuns

