Neatsaaa!!


Heii,ce faceti?:*Cum este ziua de dinaintea ajunului?:>

Hmm.eu mi-am inceput-o cam prost:-l.Mda,pe la 1 cand m-am trezit,am vrut sa postez cate un capitol din fiecare poveste.Dar,Surprise!

Capitolele nu mai erau!:-jAm lucrat in al program decat in cel obisnuit si nu stiu cum pana mea am iesit fara sa salvez.X(Nici macar nu mi-a aparut fereastra in care-mi spune daca vreau sa salvez sau nu:-j.

In fine,ma duc sa impaturesc niste rufe si ma voi apuca din nou de scris.Nu cred ca le voi termina pe toate trei,dar voi incerca.

Inca o intrebare;;)

Va-ti scris scrisorica catre Mos Craciun?!:>Aveti asteptari mari?

X.O.X.O Lizzy>;;dd<

7 comentarii la “Neatsaaa!!

Lasă un răspuns

