Hy!>;;d<


Craciun Fericit tuturor!Sa aveti parte de niste clipe de neuitat si fericirea sa pluteasca in sufletele tuturor!Sa-l asteptai pe Mosul cu multi biscuiti si o canita de laptee!:>:*

Well..Incetul cu incetul,am terminat capitolul 26 din Ingerul Puritatii.Sper sa va placaa!>:D<

Capitole nu cred ca voi mai posta un timp.Nu stiu daca voi mai putea scrie.Momentan, nu ma pot gandi decat la un singur lucru:Prostia mea.De atatea ori mi-am zis sa fiu mai indiferenta,mai pasiva,nepasatoare,dar noo,Minodora trebuie sa puna suflet mereu in toate rahaturile:))Macar de s-ar fi intamplat dupa sarbatori ,ca sa mi le petrec cum trebuie.

Fetelor aveti grija la BAIETI!!!

Sfatul meu:)))

Of..Toate s-au adunat fix acum de sarbatori.

Stiti cum e…Un paharel de vinuts=adevarul gol golut,indiferent daca-ti sprapunge inima,mereu e spus cu ciuda:-J

Deci,va doresc din nou Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si armonia sa pluteasca printre voi!>:D<

Sper ca starea sa mi se imbunatateasca ca sa pot fi in stare sa scriu ceva:*

A da,capitolul.:)))Am uitat de el :”>

Il aveti AICI:*

X.O.X.O

Lizz

>:D<

9 comentarii la “Hy!>;;d<

Lasă un răspuns

