For my Lex!


Lex draga,am gasit pe youtube ceva mirific!!

Kim Hyun Joong,roscatelul tau din Boys over flowers e la bustul gol.=p~Am salivat la propriu!=p~

Trebuie sa te uiti neaparat!De preferat,in ultimele 2-3 minute,atunci isi rupe tricoul!=p~Mi-a cazut  fata cand am vazut.Si eu care ziceam ca ei sunt slabi.Slabi pe naiba,arata mai bine ca oricare altul:)))Bine,coltisorii sunt pe primul loc:x:))

Sa-mi spui daca ti-a placut=p~De as fi gasit si cu Lee:-<..Eh,mai caut eu.Poate gasesc ceva:)));;)

Stiu ca v-am inebunit cu coreenii…:)))Dar ii ador si mna,le dedic si eu o ziulica lor.Plus ca-mi ofera imaginatie:”>

Poate mai corup pe cineva pe aici cu frumusetile astea:-”

X.O.X.O:*

7 comentarii la “For my Lex!

  1. Ohh God Lizz!!!! Ce imi faci tu miee??:x:x Doamne, daca nu fac eu un fic cu baiatul asta sa nu imi zici pe nume :)) Defapt stai, ca el e deja in Maybe The Destiny :))
    El cu Lee si cu Kim sunt cei mai tari:x Ahh cat de tare e:*:*:*

Lasă un răspuns

