Hey!


Heii>;;dd<Ce faceti?

eu chiar fac foarte bine.In aceste 5 zile cat am lenevit,petrecut,am invatat un lucru:Nu se merita sa plangi dupa un baiat!Niciodata!Cate lacrimi ai varsa,tot se joaca cu tine!:-jDeci,capul sus si privirea inainte.Totul apartine trecutului.Nu-mi mai pasa si am asa o stare geniala:)))Am lipsit cam mult de pe aici:-lSo…Ma pun pe scris.Vreau sa va aduc un nou capitol si sfarsitul din In The Name of Love,la care ,pot zice,nu se asteapta nimeni.;;)

Va puup si va doresc un an nou fericit!

A da,ascult o melodia de 2 zile incontinuu:X

E genial clipul dar si versurile!:X:))

X.O.X.O.

Lizzy❤

2 comentarii la “Hey!

Lasă un răspuns

