Chapter!:*


Dupa cum vedeti,da,am adus un capitol noi.E capitolul 16 din In the Name of Love!

Nu am mai scris de mult la el si chiar m-am simtit bine facand-o.Aceasta e preferata mea.Nu stiu de ce,dar este.<3Probabil datorita faptului ca pe mine ma atrag chestiile vechi,povestile de dragoste istorice.Mi se par mai romantice,ca si cum nu ar mai exista alt suflet cu virgula care sa te potrivesti,ca acel suflet pe care-l vrei este singurul de pe lume.

Ciudat,stiu.Dar eu sunt o fanatica a dragostei.Cand ca 2 persoane care se iubesc, se cearta si lasa orgoliul sa conduca, imi vine sa-i i-au pe amandoi la pumni!Frate,zi mersi ca nu stai si plangi ca nu se uita la tine sau ca nu si-a batut joc de tine ori te crede doar o sora si multe alte chestii.Pe bune:-l.Chiar ma enerveaza de acum:-|

Hai ca deja incep sa ma enervez si nu vreau sa incep sa scriu vreo cinci pagini ca, de ce nu e bine sa lasi orgoliul sa conduca,sa fii fericita cu acel baiat/fata si tot asa:)))

Bun,capitolul il aveti Aici.Sper sa va placa!

Eu ma duc sa mai citesc cate ceva ca am vreo 2 carti de citit si nu am citit nici macar o pagina:-l.Voi aveti teme,ceva?

X.O.X.O

Lizzy>;;dd<

30 comentarii la “Chapter!:*

    • Da ,am zis sa mai schimb putin ca m-am plictisit de cel vechi.Dar oricum,il voi mai schimba,ca nici asta nu prea ma reprezinta.Dar,ma bucur ca-ti place noul aspect:X:*
      Iubesc Vampire Knight!<3 E asa super serialul:X:X:X:X
      Eu am vreo 3 proiecte la istorie si nu am nici un chef sa le fac.Cand ma gandesc ca trebuie sa prezint liber..:-<imi vine sa mor:))

      • Zero! Zero e cel mai tare!:)))Si Aidou e scump=p!.Dar ma mai enerveaza comportamentul sau :)))Dar la infatisare,no comment!:)))
        Sunt la filologie!<3 Tu?

      • La filo este cel mai fain:x.Mai bine inveti la astea usoare decat la matematica,fizica ,tot ce tine de chestia stiintifica.:))

      • Eu fac o ora pe saptamana:))Nu am nici o problema.Dau teza la ea si am o ora pe sapt.:-j si de mate 2,lacare nu dau teza.Tampenie.Ar fi trebuit sa avem o ora de mate si 2 de latina.:)))Asa ar fi genial:X

      • Mie mi-e frica la latina ca avem o profa care e noua (adica noua in invatamant) si nu-mi place deloc cum preda :(( adica nu reusesc sa retin mai nimic oricum dintr-a 11-a scapi de fizica si chimie de tot nu ? ieei :))

      • De chimie nu cred.Dar daca voi fae cu profa pe care o am,e floare la ureche.Dar matematica nu mai fac.b-)Desi eu adoram matematica in 1-8,acum nu-mi place deloc!Nu inteleg:-lDaca nu inveti teoria te-ai facut de cacao.:-<

      • Mie mi-a placut pana intr-a sasea cand am facut separat algebra cu formulele masii :)) eu sper sa scapam de toate, cu mate si chimie ma descurc, fizica fir-ar ea ma omoara

      • :))Daca a-i sa vii la filo. te asigur ca nu o sa ai treaba cu fizica.Eu la ora de fizica citeam altceva ori stateam pe fb .b-).La filologie hmm,ai de invatat la aproape toate obiectele, la cele usoare.Matematica,fizica,chimia,informatica,se exclud.La chimie mi-ar fi placut sa o fac calumea.Imi place.Mi se pare ”dragutsa”:)))

      • La romana trebuie sa ai o profesoara buna.Eu nu am de ce sa ma plang.Sunt foarte multumita de profa mea de romana:XAre un caracter..doamnee=p~:))

Lasă un răspuns

