Music!<3


Ah,melodia asta e superba:x:x

Celine Dion are o voce superba!<3 Ah si Il Divo are o voce asa de…delicata,asa de fina<3.

I believe in you!;x

Dar melodia asta..:-|

Fara cuvinte…O ador!O voce superba,am spus-o din nou si o voi mai spune de 10 ori!;x

Hallelujah

 Si in legatura cu povestile,am hotarat un lucru.

La Ingerul Puritatii scriu de ceva timp si nu am apucat sa o mai termin.Ma voi axa mai mult pe povestea asta,sa o termin cat mai repede sau cel putin primul sezon.Oricum,nu mai am asa multe capitole,dar mai bine termin ce am inceput,decat sa las asa in aer ca sa postez celelalte povesti.Am ajuns deja la 26 de capitole.Inca cateva si gata.

Nu e mai bine asa?:*

X.o.X.o

Lizz!>3

Lasă un răspuns

