Bunaa!:*


Mda,nu am venit cu nici un capitol:-l.Am vrut sa intru sa va anunt zilele astea dar nu am mai apucat.Se pare ca virgula cuiva i se nazari sa-mi de-a sa fac un proiect.Mda,cand ma asezasem si eu in pat sa scriu,tocmai suna telefonul…Am realizat ca noua ne-ar fi mai bine fara telefon.Asa nu ne-ar deranja nimeni!:)))
De luni tot lucrez la proiect si cred ca va mai dura ceva timp pana il voi termina,ca nu s-a gasit nimeni care sa ma ajute:-j

O da,si inca o veste minunata,care am realizat-o chiar azi dimineata.De fapt pe la 1,cam atunci m-am trezit.
Luni va fi cea mai urata zi din acest an!:))De ce?Cred ca o stiti foarte bine toti.Intr-a 8-a abia asteptam sa incep scoala,acum nici sa nu aud.A 9-a cred ca e cel mai urat an.Nu stiu..E ciudat.Pana te acomodezi cu noii colegi,de clasa ori de scoala,mai ales profii…O mica greseala si te tin minte pana intr-a 12-a:-l.Serios?Hai frate,mai gresim si noi cateodata:-l.Bine,are si parti frumoase,si alea sunt pauzele!b-)Alea sunt cele mai frumoase clipe dintr-o scoala.<3.
A da…Pe mine la matematica trebuie sa ma sculte si am luni,ultima ora.:)))Deci,daca nu mai apuc sa mai intru pe blog,ceea ce mor de ciuda:-<,urati-mi Succes!:)))
Si eu va urez acelasi lucru si sper sa fie o zi Luminata!:)))

Xo.Xo:*
Lizzy

44 comentarii la “Bunaa!:*

  1. Da, bravo voua, astia care nu aveti profa de mate diriga :))) ce porcarie de soarta, sincer nu am nici o idee ce o sa fac mai departe, da’ cred ca pana la urma o sa merg pe mana lu tata cu medicina….pshihiatria suna bine.Nu? Nu?! :))) pff fata stii ce ma gandeam, ca in vara sa imi i-au slujba cu juma’ de norma, undeva la o librarie :)))

    • Eu am cautat vara asta slujba de mi-a iesit pe ochi!!!Dar nu ma primit nimeni!:-l:))))
      Girl,Medicina e super.Mi-ar fi placut sa dau.Dar e aiurea cu profilul meu.Nu,nu,Dreptu e pe primul loc.:))
      Sa facii ceea ce doresti tu,nu ce vor altii!!!!:*****Sa nu comenteze nimeni la adresa mea,ca-i tai capu.Tata cand aude de drept i se ridica parul din cap.Nu-i place.E prea periculos:))))

      • mda, si cu profilul meu ar trebui sa dau la facultatea de turism sau la cea de stiinte politice…hai ma lasi? acum ca ma gandesc imi dau seama ca am ajuns intr-un loc bun, poate ca nu e ceea ce visam anu trecut pe vremea asta dar nici nu a-si vrea sa schimb ce am, stii?
        oricum, mai am 3 ani de cugetat :))) in timpul asta se pot schimba multe…..si nu te simti tu asa bine acolo la filo, ca teroria mea cu sotul alcoolic se poate adeveri oricand si oricui, da da ! :)))))

      • Mi se pare o prostie faza cu liceele si facultatile.Eu cred ca toti ar trebui sa avem o sansa la orice facultate,indiferent de profil.Hei,cine a zis ca nu esti la un liceu bun?Daca vrei s ainveti,ai ambitie,orice liceu e bun!:*
        Mda,foarte multe se pot schimba in 3 ani…

      • Nici nu am zis ca nu is la unu bun, din contra, de aia vreau sa ma duc la medicina, am un prof de chimie, paradis :)) desi mi-a iesi 7,45 nu a vrut sa rotunjeasca :)) ca ala de romana care o venit in ultimele ore, s-o uitat asa in sila la 9 cat mi-o iesit si o zis ”asta-i nota mai lacramiora, asta-i nota?” si dupa o zis ceva in franceza da nu mai eram eu pe fir :)))
        da pot sa ma duc la orice facultate vreau de aici, nu conteaza.

      • Sau ai putea deveni o buna bucatareasa ,incat sa auda Damon de tine si sa te angajeze si sa se indragosteasca de tine si sa i lase pe Nina!!:)))))

      • wtf??? no way lizz!! nici sa mor nu a-si calca in bucatarie, oricat de bine m-asi pricepe :)) am teluri mai mari de atat, si nici nu ma duc pe alim, ci pe tursism, dar da, o diploma de genu asta e buna ca poti avea mereu de lucru…in cazu teoriei cu betivul, daaaar nu o sa ajung eu acolo :)) in ultima instanta apelez la rude si ma bag in politica :))

      • :))))Si eu am un plan de rezerva.De ceva nu merge bine,la ce-s bune rudele?:))Auzi peste 16 ani,ca-s primarita pe aici pe la mine.:x:)))

      • A ,nu.E pentru scoala:-l.Despre Eminescu,Japonia si trebuie sa prezint liber X-(Care eu is varzaaa.Sunt foarte emotiva,stii si tu:)))

Lasă un răspuns

