I’m back!


Mda,va cam intrebati cere e treaba cu titlul,ca nu am zis nimic ca voi pleca si bla-bla.
A trecut ceva timp de cand nu am mai postat ceva.;))Si probabil daca nu-mi venea mintea la loc,nu cred ca as mai fi postat.Trebuie sa mai existe si cazaturi ,nu?Din care nu te poti ridica oricat de mult te-ai forta.
Viata nu e perfecta,dupa cum stiti.
Oricum,mi-am dat seama de multe…legate si de o relatie dar si de prietenie.
Bun,nu va plictisesc cu de ale mele,dar e ciudat …Cand stii ca ai cea mai mare incredere in cineva si acea persoana te tradeaza si te mai si minte pe fata.Bine,ca la mine au fost mai multe persoane.:)))
Iar m-am lungit.Important este ca am tinut fruntea sus si mi-am tras vreo doua palme ca aveam de gand sa renunt la blog.Cea mai tampita idee care as fi putut sa o gandesc.
Sper ca mai e cineva pe aici.:))In fata ochilor vad un loc pustiu,singurul zgomot fiind provocat doar de fosnetul frunzelor.Ce mustruiala buna merit.
Am scris capitolul 27 din Ingerul Puritatii si il voi posta Miercuri.Am de invatat pentru un test la mate si nu pot trage de timp.Ugh,mi se acreste de matematica.Si cand ma gandeam ca inaite adoram Matematica.:)))Vremuri…
So,ne auzim Miercuri.!:*
Aveti grija de voi!
Xoxo
Lizzy
>:d<

2 comentarii la “I’m back!

  1. Mi-a fost dor de tine Liz! Nu tu mess, nu tu semn de viata..! Of, sper ca esti mai ok acum🙂 imi pare rau ca ai trecut prin chestii aiurea dar sa stii ca in orice caz, eu inca mai ard gazu’ pe aici :)) Tu vorbesti de acreala?? Fratee, mi s-a scarbit de mate!! Am 4 ore de mate pe saptamana si asta numai cand nu se gaseste sa ne mai i-a de la altele ca sa facem mate :)) Eu cel putin ma plictisesc groaznic de rutina asta -casa-scoala-casa! ma freaca scoala asta rau :))
    Te pup taree!!! Si cand te mai plictisesti da un tel ceva si mai vorbim:*:*:*

Lasă un răspuns

