~Nominalizare Liebster Award~


 Multumesc pentru nominalizare, Ankita !:*

multumesc_1028_01_lg

  

 

 

 

 

 

So,sa incepem.

                                          Regulile:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.

2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.

3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.

4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.

5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Lucruri despre mine:

1.Imi place la nebunie sa citesc!:xDesi nu am posibilitatea sa citesc anumite carti,ma multumesc cu cele pe care le am si cu povestile voatre,care-mi par mai frumoase.<3

2.Imi place sa scriu iar asta o stiti destul de bine.;;)

3.Pot spune ca sunt modesta.Nu  imi place sa ma laud singura dar daca o fac altii,sunt fericita dar tot nu cred ca merit acele laude.

4.Sunt lenesa.Mda,stiu…Urat lucru dar na,cum mai fac naveta,numai de treaba imi arde mie.:)))

5.Daca imi propun un lucru,fac pe dracu in patru ca sa se indeplineasca.Dar asta doar daca conteaza cu adevarat altfel raman doar niste propuneri.:)))

6.Cand ma enervez ma balbai mai ceva ca dracu.:)))Vreau sa spun mii de cuvinte si le spun pe toate intr-unul singur.:)))Si sunt foarte emotiva.Daca ar trebui sa tin un discurs in fata unor persoane necunoscute,m-as inrosi toata la fata,as incepe sa tremur si m-as balbai cu siguranta.Urat lucru.:-lTrebuie sa urmez niste cursuri,ceva.

7.Ador cainii,caii si balenele.Sunt cele mai frumoase animale,in afara de balena,care este mamifer.Sunt cele mai frumoase creaturi ale naturii!:xBine,sa nu uitam pumele,tigrii si panterele:xDar urasc serpii,rechinii si crocodilii.Mi se par cele mai odioase.

8.Imi place sa innot,sa calaresc,sa ma plimb,sa fac parasutism,bungee jumping(Dar ar trebui sa am ceva la bord,mai intai:)))),sa escaladez,imi plac toate nebuniile!:x

descărcare images (2)

images (1)

 

 

 

 

 

9.Imi place natura.Mi se pare ceva minunat.In natura te simti tu,te simti mai liber,mai impacat.si mie mi se pare ca verdele te relazeaza,nu-i asa?Mai bine zis culorile vii:x

10.Imi plac la nebunie serialele coreene si mai ales actorii.Sunt superbi=p~
Acestia trei sunt preferatii meiii:X
20110808_lee_minho_00images (3)

images (14)

 

 

 

 

 

 

Imi mai plac si serialele indiene si cele turcesti,dar acestea sunt pe primul loc.;;)

11.Ah,si-mi plac filmele de groaza.Chit ca am cosmaruri luni intregi,nu ma pot abtine.:)))Bine,si cele romantice:x,cele cu actiune(mai mult pe ptrotv sau Hbo),si comedia,normal:x

Raspunsurile de la intrebari:

1.Care este ultimul film pe care l-ai vazut?

Hmm,aseara,cel cu Strumfii.:)))

2.Care este materia ta preferata?

Hmm,romana.Imi place,dar nu pot spune ca e materia mea preferata.Si imi mai place sportul ca fac si cei de a 12-a cu noi in sala:)))):”>

3.Crezi in dragoste la prima vedere?

Nu stiu…Probabil.Cand este sa se intample magia ,se intampla pur si simplu.Eu mi-am dat seama dupa o luna ca sunt indragostita de un baiat.:)))

4.Unde te vezi peste 10 ani?

Terminand facultatea de drept si dand la magistratura.:X

5.Pentru ce actor/actrita ai facut o pasiune?

.Ohoo,au fost multi actori.Sa incepem cu primul:Edward Cullem.Eram innebunita dupa el.Mi se parea fenomenal tipul dar acum mi-a trecut.:))

Ah,si Damon=p~Iar acum sunt in limba dupa Klaus.:x:x

6.Care este cea mai buna serie care ai citit- pana acum?

Singurele serii au fost Jurnalele Vampirilor si Twilight.Deci,nu am din ce alege.

7.La care dintre urmatoarele ai putea renunta pentru o saptamana:telefon,computer/laptop/tableta, televizor, mp3?

Depinde unde a-si pleca in acea saptamana si cu cine.Am fost la mare si nu am avut nevoie nici de calculator,nici de televizor si nici de mp3, ci doar de telefon.Dar cred ca a-si renunta la mp3.In caz de stau numai in camera,celelalte trei imi sunt foarte folositoare.

8.Povesteste-mi o intamplare haioasa de la scoala!

Profa de chimie si fizica.Omg…:))))E nebuna femeia.

Am luat o umbrela din dulap,si o tineam in maini cand a intrat in clasa si tot o inchideam si deschideam.

Profa:Fa,copchila,inchide umbrela aia ca ti-o rup.I-am mai zis eu ca o rup eu nu stiu ce.:)))

Dar asta nu e nimic.Tot cu aceeasi profa.Una  avenit in fusta scurta la scoala,tip batistuta si s-a luat profa de ea.

”Unde crezi domnisoara aici?La bordel?Unde vii cu durligile goale?A?Cat iei pe ora,draga?Du-te la gara,acolo vin panaramele cu fustele pana sub fund!”=))))))Si multe altele.

9.Te machezi zilnic, sau consideri ca nu e un capat de lume daca ai venit la scoala nemachiata?

Ma machiez cand am chef dar si atunci ma dau cu rimel si un pic cu fond de ten.

Mi se pare o prostie sa-ti fie rusine sa iesi nemachiata pe strada,plus ca baietilor le plac mai mult fetele nemachiate,naturale.

10.Care este dorinta ta cea mai mare?

Sa pot ajunge acolo unde doresc.

11.Care e melodia ta preferata?

Ploaia mea-Vlad si Cristina

Cine esti?-Vlad si Cristina

Intrebarile mele❤

1.Ce ti se pare minunat la aceasta lume?

2.Ai face fata la infidelitatea prietenei/prietenului?Cum ai reactiona?

3.Iti place sa gatesti?;;)

4.Hobby’urile  tale,in afara de scris si citit.

5.Daca actorul tau preferat ar fi in fata ta,ce a-i face?

6.Ce ganduri ai pentru viitor?

7.Iti place mai mult la oras sau la tara(casa)?

8.Vreun animal preferat?

9.Cum iti place sa-ti petreci timpul liber?

10.Iti plac copii mici?;;)

11.Cand ai descoperit raul pentru prima oara?

Blogurile nominalizate:

http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/

http://supranaturalstories.wordpress.com/

http://monster01devorator.wordpress.com/

http://sciencefictionstories.wordpress.com/

http://vampireseviyorum.wordpress.com/

http://xoxomiky.wordpress.com/

http://zeitarazbunarii.wordpress.com/

http://apureimagination.wordpress.com/

http://justmejustforever.wordpress.com/

http://niaharasworld.wordpress.com/

Lizzy:*

12 comentarii la “~Nominalizare Liebster Award~

  1. Pingback: Capitol ~ Liebster |

Lasă un răspuns

