Sfarsit de Weekend:-<


S-au dus si zilele noastre libere:-l

Offf,maine iar e luni, teme, ascultari, naveta, teste.Ugh:-<

Ca de obicei,weekend-ul asta am dormit mai tot timpul ,lasand temele pentru in seara asta.Mereu spun ca-mi fac de vineri sa nu am nici o grija Duminica.Dar nu,tot timpul imi fac temele duminica seara.

Printre dormitul meu si alte treburi,am gasit  o poza superba,care am ales-o ca virgula coperta pentru povestea Just one Chance.Sper sa va placa.

Coperta

Si de asemenea am ales actorii care a-si prefera sa-i interpreteze pe Analidia si Liam.E unul din cuplurile mele preferate.

Voi incepe sa lucrez si la ceilalti dar momentan atat am reusit: Analidia si Liam.

Sper sa va placa si astept parerile voastre.:*

Eu ma duc sa-mi fac eseul la romana.Profa cred ca vrea sa ne faca eseeisti.:)))A-ti  primit si voi ca teme eseuri despre timp,copilarie,clipa,moarte simulte alte citate?Acum am de facut un eseu cu citatul :”Toti traim in timp”.E fain,dar nu am nici un chef acum sa fac esee:-l

Succes pe maine la scoala si ne citim zilele astea!!:*

XoXo>;;dd<

Lizzy

Lasă un răspuns

