Liebster


Va multumesc Theo si  Lexy pentru nominalizari.Va pupacesc!:*

Regulile le stiti deja…

11 lucruri despre mine am scris dar am sa mai adaug cateva.

1.Imi place sa pictez si cand e ceva important,chiar imi iese ceva.De fapt,is mai buna in creion:))))

2.Imi plac baietii care poarta ghete si blugi inchisi la culaore si geaca din pele .b-):))))

3,Mi-ar placea sa opresc timpul oricand.In fiecare zi ma gandesc cum ar fi daca l-as opri si a-si scrie la povesti,m-as uita la seriale,ori dimineata,sa dorm mai mult.Ulala,asta da viata!b-):x

4.Sunt proasta.Fraiera,las prea mult de la mine.Ma refer ca-mi trece repede supararea,desi in momentul certii,sunt mai rea ca dracu.

Intrebarile de la Lexy:

1.Ai avut vreodata o pasiune pentru o persoana mai invarsta ca tine? Nu ma refer la o pasiune cu tenta sexuala, si pur si simplu o atractie, imagini repetitive in mintea ta, ganduri nu tocmai legate de o relatie profesionala?

Lex,buna intrebare.Ar trebui sa-l mentionez si pe Pepsi?:)))Ah,si pe langa el ar mai fi inca 3:)))Ocii unuia dintre ei sunt asa frumosi…un albastru asa de pur=p~:x

2. De ce religie apartii, si cat de tare crezi in convingerile acesteia?

Sunt ortodoxa.

Dar mi se pare o prostie aglomeratia asta de religii.Frate,un sigur Dumnezeu exista,un singur Iisus Hristor,o singura Fecioara,nu 10!

Nu sut genul care sa mearga foarte des la biserica.Nu ca nu cred,ci din contra,mi-a frica de Dumnezeu si cred in Ei dar nu cred in preoti.

Nu pot sa ma duc si sa-i spun unu-i om ceea ce fac eu,ce pacatuiesc.E destul sa vorbesc singura,sa ma rog singura.Nimeni nu are de unde stii care sunt cu adevarat ”regulile”ortodoxiei,catolicismului si a celorlalte.Fiecare a scris ce a vrut in Biblia corespunzatoare religiei.:-j.Toti suntem egali si ar trebui sa avem aceleasi principii.Si urasc  cand ii aud pe unii sa nu fac pacate,sa nu se duca sufletul in locul rau.Scuteste-ma frate!Ca sa te duci in iad,trebuie sa omori,sa violezi, sa torturezi,sa fii rau cu adevarat,sa fii plin de venin.Nu sa fumezi,sa bei(ma refer ocazional,nu sa devii alcoolic),sa injuri(bine,nu exagerat),sau daca ti-ai inceput viata sexuala sub 18 ani.niste aberatii totale!Nu am nimic impotriva celor care sunt credinciosi cu adevarat.Sa fie ei si pentru restul.

3 Esti fumator? Fi sincer si fa un tabel care sa contina 5 notiuni pro si contra fumatului.

Da,si nu mi-e rusine sa recunosc.Nu vad nimic atractiv in asta dar din moment ce organismul iti cere,e cam greu.Am inceput din prostie,din cauza ca am fost un copil tampit,retardat samd:)))Bine,nu mor daca nu fumez.Daca am, e bine,daca nu,tot e bine.Dar e si chestia cu anturajul…Complicat.Dar sunt impotriva,oricum mi se pare o prostie sa fumezi. Mai e si chestia cu bolile…Dar na…

4.Ce intelegi tu prin actul ”one night stand”? Ai face asa ceva?\

Ce intrebare Lex.:)))Nu stiu ce sa zic.Da ,as face,dar nu acum.Mai am de mancat mamaliga.:)))Sunt prea multe la mijloc.

5 Cate carti primesti/cumperi intr-o luna? Pe ce criteriu le alegi?

Prefer sa sar peste aceasta intrebare.

6 Cata importanta are infatisarea unei persoane la prima vedere? Tu i-ei in calcul si aspectul atunci cand legi prietenii/relatii?

Normal.Are foarte mare importanta aspectul fizic la prima vedere.Nu zic sa fie imbracat numai cu haine de la 2 milioane in sus dar sa fie cu bun gust-asta numai la relatii.La prietenii,nu ma intereseaza cum se imbraca,deoarece sufletul e cheia,nu haina,la fel si in relatie.De fapt,e complicat rau la o relatie …De obicei,astia frumosi sunt prosti- imaturi.:-j

7 Esti genul care citeste mai orice sau te axezi pe anumite genuri? Si ce parere ai despre genul erotic, cum e seria Fifty Shades?

Imi plac cele romantice ,horror si drama.Genul erotic?Nu am nimic de obiectat.Fiecare cu gustul lui.Nu am citit Fifty Shades dar am citit carti de acest gen.Trebuie sa ai stil,mi se pare mai dificil,deoarece nu toti sunt in stare sa se strecoare sub pielea cititorului.

Mai stiu eu una,Sandra Brown,care nu a avut ce face acasa si s-a apucat sa scrie carti,comparand V cu o floare de lotus :))).True Blood am citit numai un volum,dar nu mai stiu care,ca a fost de mult.Nu mai tin minte nici despre ce era vorba :)))Mi-a placut desi era cam exagerat.

8. Povesteste ceva despre prietenii/colegii tai si despre lucrurile pe care le faceti impreuna zi de zi.

Simplu.Radem toata ziua.Mai ales inante de teste.:)))))Oh,sa nu uit de barfa.Desi mi se pare un lucru urat,nu ma pot abtine.Tot apare vreo ”matracuca” care sa ne intrige:))))

9.Ai avut pana acum un summer job? Ce parere ai despre lucrul asta?

Am avut,la bunica la tara.:))))Nu am avut nici un job dar mi-ar placea.Mi se pare asa cool.:X:)))E fain sa primesti niste bani pentru care ai muncit,:xDar la naiba cu varsta asta:-l

10.Cat de mult crezi in zvonuri si cum le faci fata? Sa zicem de exemplu ca auzi despre un scandal mediatizat si la prima vedere critici persoana respectiva. Ce faci atunci cand intalnesti persoana in viata reala si vezi ca nu pare genul descris de presa?

Nu prea ma intereseaza.:)))Imi schimb parerea fata de el,simplu:))

11.Toata lumea stie ca anumite varste gen 14 – buletin, 16 – adolescent, 18 – majorat, cer si o petrecere ca la carte. Tu ai avut asemenea petreceri? Si daca nu, cum ai vrea sa fie?

Ar fi trebuit sa am o petrece la 16 ani,acum 2 luni,dar eu bazata ca plec in excursie pe 6,o zi dupa ziua mea,nu am mai organizat nimic.Dar nu s-a mai facut nimic,nici o excursie si ce mai puteam sa fac?Am chemat-o pe varamea la mine si am baut bere si am vorbit despre baieti:))))Oricum,la 18 ani trebuie sa fie Bossu b-).

Acum,intrebarile de la Theo:

1. Primul lucru: ce element/obiect crezi ca te reprezinta, de ce?

Nu m-am mai gandit la asta pana acum.Chiar,cum am putut ignora…Stiu doar ca sunt sensibila dar nu las sa se vada-orgoliu:-l

Probabil ma aseman cu pamantul.Tare la exterior si moale-n interior.

2.Care a fost cartea care te-a facut sa-ti placa sa scrii/citesti?

Twilight.Si cartea si filmul:X.

3. Unde ai vrea sa traiesti si cum ar fi viata ta acolo, pe scurt ?

A-si vrea sa locuiesc aici,in Iasi,in orasul meu natal.:xDaca voi fi desteapta si-mi va merge mintea,voi avea o casa frumoasa,cu piscina,cu o gradina imensa cu piscina si parc si o mica livaduta si 2 masini X6.

Normal ca a-si vrea sa am o casa si-n Hawaii,Caraibe,New York,Londra,Paris,Coreea, India samd.:)))Si sa stau pe toata perioada verii.:x

4.Cum ai vrea sa-ti cunosti jumatatea?

Asta nu pot zice eu.Cand se intampla,se intampla pur si simplu,exact cand nu te astepti.

5.Cum ar fi relatia ideala?

Bazata pe incredere si intelegere.

6.Ti-ai dori sa ai o meserie gen detectiv sau spion? Ceva plin de actiune si de mistere in acelasi timp?

O daa,ar fi asa ”Sexy”:))).Imi plac lucrurile iesit din comun,misterioase:X

7.Care sunt intrebarile care nu le suporti cand vin rude sau prieteni de familie in vizita?

In unele momente,cand sunt indisponibila:”Pot ramane la tine in seara asta?:o3” :-l

8.Daca ai avea suma necesara sa cumperi (sa cumperi, deci nu ceva gen sanatate, noroc etc) ceva si n-ai mai avea ocazia niciodata sa pui mana pe acel lucru, ce ar fi?

Banda de alergat :))))Desi asta nu e imposibil de cumparat.

9.Acum, la ce e bun un elefant? Utilizari ale elefantilor :) ) scuzati, aveam nevoie de ceva amuzant.

Pentru a te spala.Cred ca e fain sa faci dush sub trompeta lui:)))

10.Brunet sau ciocolatiu:X

11.are e cartea care ai recomanda-o unui om caruia nu-i place sa citeasca?

Nu cred ca pot face pe cineva sa-i placa cititul:)))Daca nu-i place,nu-i place.

Intrebarile mele:*:

1.Va mai uitati la desene? (Tom si Jerry; Curaj; Edd,Ed si Eddy-sper ca asa e;batman;spiderman;fetitele powerpuff etc.:)))

2.Ce stil de imbracaminte abordati?

3.Un cuvant care va caracterizeaza ori Motto’ul vostru.

4.Va e dor de clipele copilariei?(Desi si acum suntem copii,acele momente,ale inocentei,sunt foarte diferit si foarte frumoase,unde nu stiam de net si televizor si ne jucam de dimineata pana seara cu prietenii:X.Mie una imi este foarte dor de acele clipe.)

Cam atatea intrebari.Niste curiozitati de moment.:*

Oricine o poate lua,pentru ca am mai nominalizat o data.Deci,daca i se pare cuiva interesant,nu-l impiedica nimeni sa o ia.:*

XoXo,:*

Am plecat la somn,Lizz>;;dd<

Lasă un răspuns

