Am dat-o-n bara rau de tot!:-l


Mda,dupa cum e titlul,am dat-o-n bara rau de tot la scoala.

Ugh:-l oare de ce sunt asa de proata?De ce totul trebuie sa se complice asa mult?

De ce nu mi-am facut tema la mate si am preferat sa plec si dirigu sa se supere pe mine si alte colege care au plecat si ele.

Enervant mai e omul asta.Pe bune!Bine,am plecat toti vineri de la ultimele 2 ore si s-a suparat si atunci si am mai plecat si azi de la ultima ora.Da frate,dar nu chiulesc in fiecare zi.Am plecat ca nu am avut cum sa-mi fac tema la mate,care era de 6 pagini:-l.Si faza e ca a predat,nu a ascultat.X(Deci,am chiulit degeaba.De fapt, ce chiul..am stat in baie,steptand sa se sune,sa ne vada dirigu in clasa..:)))

Offf si acum e suparat rau si mai mult ca sigur,maine ne impinge dirigu un testulet de ala  frumusel!:-l

Ce ar trebui sa fac?

imi vine sa tip de nervi.E imposibil liceul asta cu asa profi…:-j

Macar bine ca am anuntat-o pe mama ca plec de la ora.:)))

Sper sa-i treaca repede supararea dirigului.Cred ca de acum in colo va trebui sa fiu cuminte si sa-i stiu lectia in fiecare zi,chiar daca e oribila…:)))

Sper ca nu v-am plictisit,pe voi,cei care a-ti citit.

Va puupa Lizzy si noaptee buna :*:*

Suuces pe maine la scoala>;;dd<

14 comentarii la “Am dat-o-n bara rau de tot!:-l

  1. eu am fugit cu o colega intr-a 12-a de la istorie,ne-a alergat profa,ne-a prins si ne-a mustruluit groaznic,plus ca tot semestrul pe noi ne intreba din lectii.pana la urma i-a trecut si am luat 9.45 la bac pentru ca am invatat in prostie fiindca credeam ca nu o sa ma descurc.putina frica nu strica.nu mai face accese de mandrie ca o sa-ti complici viata inutil.;)

    • Mi-am complicat-o deja,pentru ca ma mananca limba.:-lSa treaca timpu’ asta mai repede,ca sa se linisteasca apele.Si cred ca o sa-mi las orgoliul asta acasa.Asa e cel mai bine.

    • Pai vai draga Doamne,un parinte l-a sunat pe Dirig si i-a spus ca fiica lui nu poate ajunge la ore la timp deoarece este pe tocuri si nu se poate grabi.WTF?:OSi eu daca intarzii 5 minute are ce ma bate la cap.X(.La unii care lipsesc le scoate ochii dar la altii nu le face nimic:-j

  2. …vad ca toate avem zile naspa, mi-au trantit toate profele cate ceva azi, in special la romana zici ca le-a trantit careva ceva in mancare ca toate au ceva :))
    Si noi tre’ sa suportam ca de…ele au catalogu

  3. Phai, sa-ti zic ce cearta mosntru am avut eu cu diriga-mea? Acum suntem la cutite si ma mir ca nu mi-a dat cu apropo sa zbor in alta clasa. Partea aiurea e ca e proasta, si nu dezamagita etc etc cum e dirgatu. Crede-ma, nici nu stiu cum sa o mai privesc fara sa ii zic ceva……Ehee, astia profi imposibili :)))

  4. :)) şi diriga mea face la fel adică la noi a fost mai naşpa pentru că jumătate de clasă nu era la şcoală şi diriga a luat foc îţi dai seama în fine şi directoarea…a fost un scandal MONSTRU parcă erau doi dragoni care scot flăcări pe nas=)) vroiau să ne scadă nota la purtare dar până la urmă apele s-au calmat. Cât despre problema ta….nu prea ştiu încearcă să fi cât mai activă la ore şi să-ţi faci temele din când în când dacă nu rezişti mutăte la filo din a 11-a adio mate acolo. Dacă vrei să rămâi în continuare aici atunci punete pe învăţat. E cel mai bun sfat, pe care pot să ţi-l dau:)!

    • Eheee,la filo sunt.De asta nu ma complic cu matematica si sunt la vanatoare de note aici.b-).E aiurea ca ea ne mai da si in plus fata de cat ar trebui sa predea normal,poate careva va dori sa urmeze medicina,facultatea de informatica etc.Nu vrea nimeni,cei care au vrut s-au transferat,da mna,cam greu cu ei.Oricum,trigonomeetria jumatate nu am inteles-o dar am sa ma straduiesc ca s-a suparat profa pe noi:-l:)))Mersii pentru sfat:*

Lasă un răspuns

