…!


Ma gandesc uneori…De ce exista atata rautate in jur?De ce totul oscileaza intre invidie,rautate,dusmanie?Nu inteleg…E chiar asa greu sa iesi din cutiuta si sa traiesti in legea ta,fara sa barfesti,fara sa minti,fara sa injuri ?Sa uiti de cei din jurul tau…Sa treci nepasatoare pe langa probleme.E asa complicata rasa noastra…Prea complicata.Ar trebui sa ignore pur si simplu problemele,sa ridice fruntea si sa zambeasca  in fata lor.O rasa monotona,blestemata parca,sa traiasca mereu in monotonie,totul fiind formal,chiar si atunci cand intrebi pe cineva „ce faci?”,el  iti raspunde ,ca de obicei,ca face ”bine”.O intrebare si un raspuns formal.Ar fi trebuit sa zica  ce face cu adevarat,ce se intampla,ce probleme il macina sau ce bucurie ii coloreaza viata.Dar nu,ei raspund printr-un simplu raspuns si cu aceeasi intrebare.Asa e viata,monotona pentru ca multi nu stiu sa o construiasca intr-o energie vasta si eterna ci asteapta ca totul sa vina de la sine.Nu fac nimic in a o schimba si o privesc apatici,muncind doar cu vorba si gandul,nu si cu faptele.Risti sa te intrebi cine esti,ce rol ai pe acest pamant.Te opresti deodata in mijlocul multimii,uitandu-te la toti cei care trec pe langa tine.O femeie fuge grabita spre autobuz,un barbat i-si tine servita in mana stanga,grabindu-se spre locul de munca,aceeasi copii grabindu-se la scoala,aceeasi vanzatori la chioscurile cu flori ori reviste,aceeasi muncitori lucrand .Te opresti si te intrebi de ce mereu aceleasi lucruri?De ce oamenii fac in fiecare zi celasi lucru?

De ce nu avem curajul sa iesim din tipar,sa evadam,napasandu-ne de parerea celorlalti?De ce nu-ti  pui niste role in picioare si nu fugi dupa autobuz ca sa-l prinzi?de ce nu mergi cu bicileta la servici/scoala doar pentru o zi?De ce nu te vopsesti roz ori galben?Te tine cineva legat normal?De ce nu mergi cu rolele pe holul scolii?Te obliga cineva sa traiesti aceleasi lucruri in fiecare zi?Ti-e teama de critici,de barfe?Chiar asa mult trebuie sa conteze acetse lucruri?Doar sunt trecatoare,maine poimaine se uita.De ce ne e asa frica sa iesim din comun,sa fim unici,sa rupem firul normalului si sa patrundem in golful nebuniei,in propria noastra lume.

Simt nevoia sa fac ceva nebunesc,sa scap de stres,de clipele plictisitoare;sa ma duc sa sar de pe vreun munte, sa sar din avion,sa ascaladez un munte,sa ma imbrac cu paltonul si Ugg-urile   primavara sau vara,sa-mi cumpar doua coarne si sa le port o zi intreaga,sa ard toate caietele de matematica in fata profei(asta sigur o voi face intr-a 11-a,cand voi scapa de mate:))),orice care sa fie iesit din comun.Ceva care sa intoarca totul cu susul in jos.Dar intr-o zi trebuie sa distrugem acest „blestem”al vietii,care unii il cred inofensiv.Trebuie doar sa aflam cine suntem noi,ce rol aveam in acesta lume..Intr-o zi,sa te uiti in oglinda si sa fii mandra de ceea ce vezi,pentru ca ti-ai depasit limitele si ai evadat din normal,ai depasit tiparele,creandu-ti propria viata,dupa propriile reguli.Iar acea zi va fi cand vei fi pe propriile picioare,un matur,care a parasit copilaria pentru totdeauna,pregatit pentru noul drum el vietii unde va trebui sa inveti sa traiesti,sa simti viata,ca esti parte din ea,sa-i gusti fiecare bucatica,bucurandu-te din plin de spontaneitate  si aruncand monotonia si formalitatea la gunoi,singurele actiuni ce ne termina incetul cu incetul.Dar procesul de autocunoastere dureaza;nu poti privi in oglinda si sa stii exact cine esti.Pentru a afla,trebuie mai intai sa-ti afli rolul in lume ,dar in primul rand,trebuie sa afli rolul lumii.Trebuie sa gasesti ceea ce-i da viata,clipele care o imbunatatesc si miscarile ce o intaresc.Sa iesim cu totii din tipare,sa traim dupa propriile reguli,nepasandu-ne de parerea celorlalti,atat timp cat nu-i deranjez cu ceva.

 

Probabil va intrebati de ce v-am plictisit in acest hal…:))

Nimic special,doar ca azi m-am blocat deodata,gandindu-ma la mine,la viata mea si mi-am dat seama ca fac aceleasi lucruri in fiecare zi  si inca nu mi-am descoperit adevarata personalitate si nu stiu ce postura am eu in acest loc.E ciudat sa te intrebi niste lucruri la care nu ai raspuns si va trebui sa le cauti ca sa le capeti;iar asta numai daca iti raspunzi singura,bazata pe propriile idei.

Cert e ca sunt satula de Monotonie…E ca si cum am trai degeaba daca Monotonia e printre noi.o viata avem,numai una si trebuie traita din plin,bucurandu-ne de fiecare clipa,pentru ca orice moment este de nepretuit iar timpul nu-l vei putea recupera niciodata…:-<

Nu cred ca mai este cineva pe aici la ora asta,dar oricum ,Noapte bunaaa!!:*

Va puuup>;;dd<

Lizzy

10 comentarii la “…!

  1. Exista o vorba: „Ei rad de tine ca esti diferit iar tu de ei ca sunt toti la fel”.Desi asta spune totul,sa stii ca daca toti am fi ciudati si iesiti din tipar,cineva ar spune din nou ca suntem la fel,ca vede aceleasi lucruri repetanduserala nesfarsit.
    Nu zic asta ca pe o invinuire,nu,ba chiar sunt foarte de acord cu tine (mama,ce fel a sunat asta:) )insa daca nu am iesi noi,cele de pe blogsfera,din tipare,cine ar face-o?

    • Ai dreptate in ceea ce mi-ai zis.
      E asa complicat…Ma si contrazic singura.Cand vad pe cineva ca face lucruri nebunesti il critic fara sa-mi dau seama.Vreau ceva dar tot o data mi se pare ceva neadecvat.
      Noi iesim numai cu sulfetul si gandul ,ceea ce este bine,e ca si cum am trai o viata in plus.Este ceva frumos.Probabil mai nimeni nu ar iesi iar cei care o fac sunt criticati.Asa sunt oamenii…si mai sunt si lenesi.Unii nu fac nimic pentru a-si infrumuseta viata.Dar nu ar trebui sa ma intereseze.Important este sa stiu eu sa-mi infrumusetez viata si celor care sunt in jurul meu…Incepand de la Blogsfera pana la familie.>;d<

      • Corect,foarte frumos spus.Eu abia astept sa ies si sa arat tot ce tine de suflet si partea interioara pe care am ascuns-o doar pentru ca prietenilor mei li se parea ciudata si ii facea de ras.

  2. Bina macar ca ai timp sa te opresti si sa te gandesti la asta. Sincer, eu cred ca asta e si principalul motiv pentru care lumea nu iese din tipare : prea putin timp, prea multe obligatii de tinut. Apropo de nebunii, azi am mers la scoala cu geaca mea super groasa de iarna si cu pantalonii decupati :))) Bine ca nu m-a vazut maicamea ca mi-o luam :))

    • =)))Esti nebuna.Nu cred ca-mi voi schimba parerea.Desi nu voi face nimic in privinta asta.Imi dau seama ca daca toata lumea ar iesi din tipare ar fi o dezorganizare totala.Nu cer sa fie in fiecare zi asa ,dar monotonia,plictiseala poate strica multe relatii.Este ca o boala si trebuie sa ne vindecam,cat mai curand,facand cateodata lucruri nebunesti,spontane,cat mai avem timp.

      • si eu,dar nu am posibilitatea sau libertatea de la parinti sa plec in alta tara.trebuie sa suportam si sa tacem din gura.Citeste Ingeri rebeli de Pavel corut,te va mai calma,te va invata multe lucruri utile.la mn a mers.;)

    • Si parintii..Uitasem de ei..Oricat de mult a-si vrea sa plec,nu cred ca a-si putea sa-i parasesc.Am mai incercat eu niste carti da nu prea au mers.Am sa incerc aceasta carte,poate voi intelege mai multe.Multumesc de sfat,:*

Lasă un răspuns

