Stiu,nu am somn.:))


Deci,am mai tras o privire peste capitol si am decis sa-l postez,ca e gata.E de ajuns pentru un capitol.Inca sa nu fie prea mult.:D

Sper sa va placa si daca aveti nelamurir sau nemultumiri sa-mi spuneti.

V-am pregatit capitolul 5 din Just One Change.Nu e mare lucru dar Analidia afla un lucru care o surprinde total si Alexander isi da seama de greseala comisa.

Asa ca,spor la citit cand aveti timp liber.!:*Capitolul il aveti  Aici❤.

Aseara,cand am intrat pe blog pentru ca nu aveam somn,ca de altfel,nici in seara asta nu imi este somn,am vazut ca Blair a inceput anul din plin!Ce e?Ce e? Hihihi,Un Concurs!! <3<3.Nu are o tema nume ci este liber si este cu premii virtuale si convenabile.b-)

Concursul il gasiti  Aici !  b-)

Si nu e singurul! Ankita organizeaza si ea un Concurs cu tema: <Superrnatural Summer>.<3.Detaliile le gasiti Aici, b-)

Ah,o vara neobisnuita?Cat de sexy poate suna asta:x:x

Puneti-va pe treaba,nu fiti lenesi!:)))

Cam atat pe noaptea asta.

Noapte buna si vise pufoase.:*

~Lizzy~

Lasă un răspuns

