Day 2-Day 3:*


 

Ce urat e afara…Ma simt goala pe di’nauntru,pustie.Ciudat,de obicei sunt cea mai fericita cand ploua dar  acum mi se pare  mai diferit.Probabil din cauza oboselii si a stresului.De la un moment simt ca ma apasa ceva pe umeri,ca ma chinuie si nu-mi da pace,ca si cum a-si fi bantuita de ceva.E stresant sa te simti asa.Ma simt ca si acum a-si avea un sot,copii,o familie de intretinut.Fiecare picatura cristalina care loveste pamantul,parca aud un trasnet iar vantul il aud ca si cum ar fi un tunet.Vreau liniste,astept ca mintea sa mi se simplifice,sa dispara baietii din viata mea,pentru ca m-am saturat de minciunile si jocurile lor penibile.Inca astept acea zi unde nu-mi va mai pasa de nimeni…

Acum sa revenim.Cum ieri nu am putut intra pe blog,voi poasta melodiile pentru ambele zile.Cea de ieri si cea de astazi.

Day 02 – Your least favorite song

Day 03 – A song that makes you happy

Lasă un răspuns

