Muziicaa <3 !


 

Day 10 – A song that makes you fall asleep

 

Day 11 – A song from your favorite band

 

Frumosiii meii:X:X

Day 12 – A song from a band you hate

Nu este nici o trupa care sa nu-mi placa.:”>

 

Eii,va pregatiti pentru scoala?:>

Azi am realizat si eu ca maine am scoala si m-am apucat de niste teme dar nu am nici un chef sa le fac.Vad eu,le voi face maine in pauze.

Am intrat mai rar pentru ca m-am mai relaxat:dormit,prieteni si iarasi dormit plus citit.

Sper ca ati avut o vacanta placuta si acushica vine cealalta vacanta :xVor trece repede cele 2 saptamani de scoala,dupa,inca un pic de scoala si vinee Sefuuu-Varaa😡.

Din iarna o astept:))Dec,zilele astea voi veni cu un capitol .

Puupii>;;dd<

Lizzy.

12 comentarii la “Muziicaa <3 !

  1. Doamne, cred ca sunt singura care nu asteapta vacanta de vara :)) Nu ca m-asi fi indragostit de scoala intre timp, da sincer nu am nici o idee ce am sa fac vara asta :))

    • Vaiii Lexx:)))Doamneee,nu-mi trebuie ceva anume,numai timp liber sa dorm,sa dorm,prieteni,filme,serialee si inca multe altelee:)))lista e lungaa,daca voi strange bani cat vreau eu,poate ma vezi la inaltime:))):X

      • Cica sa ai peste 16 ani,aprobarea parintilor,trebuie sa dai niste bani aluia care sare cu tine.Cam atat stiu.Dar pana nu-i conving pe ai mei,prefer sa nu ma mai interesez de nimic,ca sa nu ma usuc degeaba:)))

      • mda, tre sa ai multe acte printre care analize medicale care is in jur de un milion si aprobare de la nush cine, apoi mai e si gagiu ala care tre sa ii platesti si lui, nush cat mai e intrarea, dupa daca vrei filmulez sau nu bla bla bla. Afara pare mult mai accesibila chestia asta. Totusi, in Constanta se face bungee jumping si nu-ti trebuie nik inafara de cei 18 ani :))

Lasă un răspuns

