Noooo!


Deci,nu m-am putut abtine sa nu va arat asta.Bine,in loc sa dorm sa fiu fresh pentru la noapte,umblu ca liliacu:)))

E prea comic tipul,cred ca il stiti,dar oricum…”Budiganii in dungi”=)))

~Lizzie~

12 comentarii la “Noooo!

      • Nu, s-a dat cu banul si anul asta nu ma duc eu :)) Zau, am o stare de lasa-ma sa te las cum nu ai mai vazut :)) Nici pe la rude nu cred ca ma duc, anul asta zic pas si ma scutesc de niste suparari inutile.

      • Mie-mi vine sa ma duc la cea mai buna prietena,sa ne inchidem intr-o camera,si pa-pa lume!A da,sa nu uit de cozonac :)))Oricum,Pastele asta presimt ca va fi…Sec.:-<

      • Mi-emi spus? :)) Prietena mea e bona pana si de Pasti :)) Rudele astea enervante, ce sa le faci…
        Nuuu! Nu vreau sa mai aud de cozonac! Mi-a trecut de tot de el la cat am mancat multumita vecinei mele care are maini de aur :))

      • Pfff,eu am mancat azi jumate si mai vreau si acum:XDa l-a ascuns mama si nu-l gasesc!Ce femeie:-l.Pee buune?Bona de Paste?Da cred ca le ziceam sa-ti tina Copilashu ca ei l-au facut,nu eu:)))

      • Mda, dar nu prea poate, asta-i naspa cand tabarasc neamurile peste tine :)) Slava cerului ca a mele nu se suporta intre ele si nu au cum sa se intalneasca toate la un loc :))

      • :)))Trebuie sa mai ai si sustinerea parintilor si o doza de nesimtire in tine de toata splendoarea:)))Eu le-am zis din prima ca nu le promit nimic,am scoala,am prieteni,timp putin,deci…Ahh,Lex,am uitat..Cum e la 16 ani?:>

      • Ca la 15. Scoala multa, timp putin, stres si parinti enervanti la greu. Nu-i deloc ca-n filme, nu-i nici un gagiu frumos cu o motocilceta periculoasa si nici nu-i Gossip Girl cu zeci de prieteni si petreceri in weekenduri. Cred ca e doar maturizare si multe responsabilitati – inafara de chiulit si vizite la directoare ca te-ai spart de ras la ore :)) .Of, Mino, cum a mai trecut si timpu asta. Cand te-am vazut ultima oara nici nu te mai recunosteam – eram si oleaca ametita tre sa recunosc si nu aveam nici ochelari :)) . Acusi treceam in a 10 a si eu am tot sentimentu asta ca suntem la generala si ca nu s-a schimbat nimic. O mama da ce melancolica is :)) Mi se trage de la Pasti, scuza-ma :))) La tine cum se simte🙂 ?

    • Pai nu mai stiu,ca m-am obisnuit,dar cred ca e la fel.In orice caz,vorba ta,se exclud variantele din filme\seriale total!Viata asta e chiar plictisitoare rau:-l.:)))Ce a-si mai vrea Lex sa fim in Generala…Nebunii,panaramaa.Aici parca-s la inmormantare.Eu si inca vreo 2-3 fete ce mai incalzim atmosfera,in rest prafSi cand ma gandesc ca anul trecu tpe vremea asta faceam avrinate la mate,pentru examen:))))iar acum ma doare la palarie.b-)

      • Mama Lizz eu dau bacul la porcaria asta :)) Din a unspea imi pun prepa, noroc de prof meu de romana ca e super fain si imi vine usor rau🙂
        Abia astept anul viitor, ne-o bagat astia excursii in strainatate cu nush ce program educativ :))

      • Noi trebuia sa mergem la mare anul asta,dar nu se mai tine nimic.:))Eu dau bacu pot spune la materii mai usoare:X:))

Lasă un răspuns

