Leapsa :x


 Am gasit aceasta leapsa pe Blogul lui Alle .:xE draguta si am zis sa o fac si eu. :”>

Intrebari:

1. Spune repede un numar…

5

2. R.Pattison sau K.Stew ?

Amandoi

3. Adevar direct sau adevarul subtil. ?

Amandoua.:d

4. Sa te barfeasca sau sa-ti spuna in fata ?

Nu ma intereseaza.Dar cand ma barfesc ma simt asa bineeee:X:X:X 

5. Ai barfit pe cineva ?

Mda.. X_x (in general nu-mi place barfa…dar nu barfesc fara motiv=> barfa=adevar)oricum,tot urat e.

6. Tie frica de cineva ?

Dumnezeu.

7. Primul baiat/ fata care iti vine in minte…

Adda

8. Carti de dragoste sau politiste ?

Amandoua dar,mai mult cele de dragoste.Aste apolitiste ma cam plictisesc.

9. Ce te-ar impinge sa te sinucizi ?

Nimic!

10 Ai vrea sa scri o carte ?

Probabil.

11 Cati ani ai ?

16 ani 5 luni si o zi:X
12) Salata sau pizza ?

Vara=salata; Iarna=pizza
13) Apa sau suc ?

Amandoua.
14) Unde ai vrea sa calatoresti ?

Bun,sa incepem.

Coreea;Japonia,America,Alaska,India,Dubai,Hawaii,Caraibe,Egipt😡
15) Animalul preferat ?

Cainele si Calul:x
16) Iarna sau vara ?

Ambele:X
17) De cat timp scri / traduci ?

Cam de vreo 2 ani si ceva…
19) Facebook sau Yahoo ?

Facebook
20) Cartea preferata

Nu am.
21) Cat timp ti-a luat sa completezi aceasta leapsa ?

Putin.

PARTEA A ll a

Zodia: Capricorn

As vrea: sa ma simt libera.

Pastrez : amintirile

Mi-as fi dorit: Sa pot zbura,sa fiu invizibila,sa pot citi gandurile si alte chestii nebune:)))

Nu-mi place : sa fiu mintita si sa fiu prea mult solicitata.

Ma tem : De intuneric..Al naibii filme de groaza:)))

Aud : multe chestii.

Imi pare rau : Ca reactionez imatur cand ma enervez.:-l

Imi place : Sa scriu,sa citesc,sa fiu cu prietenii:X

Nu sunt : destul de matura.

Dansez : Singura(cand fac curat:”>) si la petreceri (depinde si de partener…daca e unu care nu-mi place ma misc ca o curca:)))

Niciodata : Nu-mi voi parasi prietenii si familia la greu.

Par: Puternica.

Nu-s intotdeauna : Distractiva

Nu-mi place la mine : ca pun suflet repede si am prea multe vise imposibile.

Sunt confuza :cand vine vorba de baieti:))

Am nevoie : De cineva care sa-mi fie alaturi mereu si nu ma refer la prietena mea cea mai buna.

Ar trebui : Sa fiu mai matura

-un anotimp :iarna si vara. hihi,sunt 2:X

-o luna : Decembrie-Ianuarie.

-o zi a saptamanii : Duminica

o parte a zilei :Rasaritul

un animal marin :Balena:XXxxx

-un animal de uscat : Tigrii,caii si cainii:x

-o planeta : De care nu stie nimeni-nici eu.

-lichid : apaaa:x
-piatra :opal<3

-metal : argint si aur

-pasare: Phoenix,Clar!

-planta :Lalelele,trandafirii si orhideele.

-stare:”Nu am stare”:))

-istrument: Pianul

-sentiment : Iubirea.

-sunet :Lalalalalalalala ori Nananananana:))

-cantec: Oda ochilor tai.

-film :

Brokeback Mountain Spune povestea de dragoste dintre doi bărbaţi, Ennis Del Mar (Heath Ledger) şi Jack Twist (Jake Gyllenhaal), care se întâlnesc în vara anului 1963, şi care vor avea o legătură pe viaţă, ale cărei complicaţii, bucurii şi tragedii sunt dovada rezistenţei şi puterii dragostei.-Trebuie sa-l vedeti!:x 

-A walk to remember-Trebuie neaparat sa-l vedeti.Este o lectie de viata..:-<

-gust :dulce ,iute

-aroma : ciocolata,de capsuni,de zmeura,vanilie,fistic,etc:))

-culoare: rosu,negru si alb.

-material : Satin

-o parte a capului  :Abdomenul

-drog : Nic.

-accesoriu : Lantisoarele,bentitele si bratarile.

-o expresie a fetei : Sireata.

-o materie : Niciuna

-un personaj din desene animate :Curaj.:x

-o forma : Hmm.nu stiu.

-o masina :  Q7 
-un numar : 21

-o haina: Tricou

O poate lua oricine!:**

Va puup:*

Lizzie

Lasă un răspuns

