Caaaapiiitoool si Coopertaa!!:*


 

Cred ca va mirati dar,da,am venit cu un capitol!:”>

Este capitolul 6 fin Tha Game Of  Life .Il aveti Aici! Sper sa va placa:*

Si am facut si coperta povestii. Sper sa va placa.o aveti Aici!

 

Si a-si vrea sa va mai arat ceva.

Phoenix-BirdDupa cum bine stiti,eu iubesc Pasarea Phoenix si de mult am o idee sa fac o poveste si am zis, de ce nu?

Cand vom termina scoala,imi voi face alt blog ori voi face alte schimbari majore pe aici si atunci voi incepe sa fac povestea cunoscuta.

 

 

 

 

XoXo:*

Lizzie.

Lasă un răspuns

