I’m back!:*


Bine,nu pot zice ca  m-am reintors,pentru ca nu am plecat nicaieri.:*

Doar timp putin si somn cat incape.:))

Siii,am gasit o leapsa super draguta pe blogul Fly to my soul

Leapsa 1
Imagineaza-ti !
1.Imagineaza-ti……ca te-ai putea intoarce in timp si ai avea sansa de a retrai o zi din viata ta. Ce zi ai alege?

Sunt multe zile…
2. Imagineaza-ti…… ca ai ramane pe o insula pustie si ai avea dreptul sa iei cu tine 3 obiecte. Ce ai alege?

Un caiet ,un pix si un pumnal.

3.Imagineaza-ti……ca ai putea inventa o noua lege pentru tara ta. Care ar fi aceasta?

Cei care bat animalele sa putrezeasca in inchisoare!

4.. Imagineaza-ti…… ca ai putea fi orice personaj dintr-o povestire  pentru copii timp de o saptamana. Cine ai vrea sa fi?

Mica sirena.:x Prea fain sa innoti pe sub apa mai mult de un minut:X

Sau

Tinker Bell-Placeee sa zboor:x

5.Imagineaza-ti ……ca ai primi 100.000 euro si ai avea dreptul sa-I folosesti pentru un singur lucru/proiect. Ce ai face cu banii?
Cu siguranta i-asi folosi in folosul animalelor,a batranilor ori a orfelinatelor.
6. Imagineaza-ti… ca ai primi vizita unei mari celebritati (a tinut mortis sa vina la tine acasa ca sa luati pranzul in familie) . Ce meniu ai pregati?
Habar nu am.:))Poate o fripturaa bunaa facuta de mami.
7.Imagineaza-ti…ca ar trebui sa ramai singura cu 10 copii intre 3-8 ani , timp de 4 ore. Cum le-ai ocupa timpul?
jocuri.
Lepsuca 2
1. Ziua cea mai frumoasă?
Cand am intalnit pe cineva.
2. Lucrul cel mai uşor?
Sa fii mintit.
3. Cel mai mare obstacol?
Minciuna,neincrederea,invidia.
4. Cea mai mare greşeală?
Incredere acordata unei persoane nepotrivite.
5. Cauza răutăţilor?
Orgoliul.Desi imi pare rau dupa,nu arat asta.Si prostia,uneori.
6. Cea mai mare înfrângere?

Sa nu-ti asculti inima si sa-ti uiti visele.

7. Prima necesitate?

Apa.

8. Cel mai mare mister?

Galaxia.
9. Cel mai mare defect?

Vorbeste gura fara mine.

10. Persoana cea mai periculoasă?

Mama si Tata.:))

Inca nu am gasit o astfel de persoana.

11. Cel mai urât sentiment?

Ura,invidia,gelozia.

12. Cel mai frumos cadou?

Un sarut:x

13. Cel mai bun remediu?

O imbratisare.

14. Cele mai necesare persoane?
.Familia si prietenii.
15. Sentimentul cel mai frumos?

Iubirea.

Leapsa 3
Cel mai de preţ lucru:Cartile.
Când sunt supărată: Nu am chef de nimeni si ascult muzica.
Când vreau să mă relaxez: Ma culc.
Locuri unde as trăi: Multe.:xAs vrea sa-mi fac o casa in mijlocul junglei:d.As trai si-n Coreea un timp,in America.Dar am sa ma rezum la Romania si locul perfect pentru ar fi la munte sau la mare.
Cea mai fericită am fost: Am fost..
Mă feresc de: mincinosi,prosti,invidiosi.
Am emoţii: in fata oamenilor pe care nu-i cunosc.
Regret că:Am tinut atata timp la o persoana care nu merita.
Nu aş renunţa niciodată la: La familie si prieteni.
Cei mai buni prieteni: Bibuu meu:x
Mă enervez când: cineva imi spune ce sa fac,cand nu ma asculta(adica ma lasa sa vb singura.) si cand vorbeste mult si prost.
O zi perfectă:Undeva pe o insula,cu o persoana anume.:x
Ce mă motivează să scriu pe blog: Pentru simplul fapt ca-mi place sa scriu.
Cum reacţionez la comentariile negative: nu am.
Cum m-a schimbat blogul: Nu am vazut nici o schimbare.

Cine/ce m-a influentat sa fac blogul: Colega mea,Lexy.
Plac pe cineva? : Secret.
Leapsa 4
1. Ceva ce n-ai să înţelegi niciodată….
Viata.
2. Ceva ce te deprimă.

Rautatea

3. Ceva ce te-ar putea face extrem de fericit(ă).
Multe.
4. Ceva ce te tulbură.

Tot multe:)))

5. Ceva cu care-ţi place să te joci.

Degeteleee:x

6. Ceva ce te-a durut odată.

Tradarea

7. Ceva ce-ai schimba la caracterul tău.
As vrea s anu ma mai enervez asa repede si sa nu-mi treaca la fel de repede.
8. Ceva ce-ai schimba la partenerul tău.

Nimic.
.
9. Ceva ce porți chiar acum.

Tricou verde si o perche de pantaloni de pijamale.

10. Ceva ce te înspaimântă.

Lamia.:))

Leapsa 5
1)De cand esti in blogosfera?
Acushica fac un an.
2)Cum ai ajuns sa iti faci blogul?
Lexy a venit cu ideea.
3)Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
Nu mai tin minte.
4)Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging:

-sa nu copii;

-sa fii original;

-sa socializezi;

5)Cel mai citit blog de catre tine:

Multe,dar cand am timp.

6)Alte bloguri pe care le mai citesti:

Eii,sunt destule.

7)Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna? (ex. Haipa, Blogger etc.)
Wordpress
8)Este important traficul pentru tine?

Probabil.

9)Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame?

sunt buni toti banii.
19)Cel mai urat blog pe care l-ai vazut?

Nu am vazut unul urat.:d
.
11)Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?

No.

12)Parola cu care te loghezi la blog:
Fuck you.
Leapsa 6
1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?

As plange,probabil m-as inchide in mine dar as trece mai departe.

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?

Sa devin procuror si sa fiu fericita si sanatoasa.

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?

Acum,pe nimeni.

4. Ce ai face cu un miliard de dolari?

Ohoo,nu-mi ajung doua pagini:)))Dar,mai intai as merege cu avionul,cu vaporul,as sari cu parasuta,as face inconjorul lumii,etc.

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?

Da.

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?

3:)))
7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Am asteptat si 3 ani,de acum nu cred ca voi mai fi asa generoasa.:))
8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?

Nooo,in nici un caz.Daca ar fi sa devin ceea ce-mi doresc,nu o sa renunt niciodata.

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?

Nu ma pot gandi la asta acum.

10. Ce suge viaţa din tine?

Timpul.

11. Cum te vezi peste zece ani?

Invatand la greu.

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?

De fantome,mai ales cea din The grudge. Am ramas traumatizata  si mai este unul,1408.:-|.

13. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?

Niciuna.

14. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?

mai stau 3 minute in pat.

15. Ai da totul într-o relaţie?

DEpinde.

16. Cariera ta este vitală pentru tine?
Da.
17. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?

Da.

18. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?

amandoua.

Leapsa 6
1. Ai o porecla?
Da.:)) Minos,Faurita.
2. Unde locuieşti?

Iasi

3. Ce inaltime ai?

1,70

4. Ai zi onomastica?

Doar cea de nastere.

5. Cu ce te ocupi?

cu invatatul:))

6. Ai fraţi sau surori?

un frate:x

7. Limba materna?

romana

8. Limbi vorbite?

Engleza si germana.

9. Colectii?

Nup.

10. Număr la pantofi?

38-39

11.Scoli absolvite?

hoo,sunt abia in clasa a 9-a.

12. Materia preferata?

Romana

13. Ce hobby-uri ai?

Scrisul,desenul.

14. Bani de buzunar?

Necesari.

15. Dorinta?
Eh.
16. Vise?

Muulte:)))Sa merg pe luna:x
.
17. Numar norocos?

nu am.

18. Ai vrea sa revezi…

O persoana care a decedat acum 4 ani.

19. Ai animale de casa?

un catel:x

20. Sentimentul cel mai pretuit?

Iubirea

21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata?

nu mai tin minte:))

Leapsa 7
1. Imi poti spune: Mino
2. Mi-ar placea sa ma numesc: Asa cum ma numesc
3. Daca as fi un personaj de carte, as fi: Niciunul.
4. Melodia mea preferata este: am multe.
5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: sambata.
6. Imi e dor de: bunicu
7. Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: ian:x
8.Urasc scoala pentru ca: ma trezesc dimineata
9.Imi place scoala pentru ca: pentru ca,ca.Ajungi cnv prin ea.
10.Culoarea mea preferata e: rosu.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: Apusul.:x
12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? Vampiri si varcolaci.
13.Mi-ar placea sa locuiesc: in munti.
14.Azi sunt fericit pentru ca: nu sunt.:))
15.A fost un cosmar sa vad: un anumit cuplu.
16.As vrea :ca totul sa fie mai usor.
17.Mi-ar placea sa existe: unicorni.:x
18.As vrea sa lucrez in domeniul: magistraturii
19.Daca as avea o putere ar fi: cea de a zbura sau de a citi gandurile:x
20.Imi place numele: Kim
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: iti sunt alaturi zi si noapte.
22.Citatul meu preferat este: „Pentru a fi suportabila,viata trebuie traita din plin”-Papini
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e:am mai zis de vreo 5 ori-iubirea.
24.As vrea sa pot: ajunge la stele
25.Viata e frumoasa pentru ca: e frumoasa.
26.Planul meu secret e sa: e secret>:P
27. Imi place serialul: Tvd,Supernatural,90210,
28. As vrea sa scriu despre: Viata mea.

Asta a fost tot.

XoXo,pupici:*

17 comentarii la “I’m back!:*

  1. Wee Lizz:*:* Mamaa, acusica terminam clasa a 9 a si abia am vb de 3 ori anu asta :))) Abia astept sa vina vara – uite vezi, m-am razgandit :)) – si sa pelc din oras. Oricum, faina leapsa, si ce mai faci? Toate bune cu scoala, prieteni etc etc?

    • Mda..:))oo,ma bucur ca te-ar razgandit:))Undii pleeci?:>
      Pai cu prietenii e foarte bine iar cu scoala e tot bine,doar nu o fi rau:))La tine cum e?:>:*

      • Intr-o destinatie exotica si foarte scumpa…la bunica-mea la tara :)) inca nush daca ma angajez pe undeva, mai vad.
        Cu prietenii, surprinzator de bine, cu scoala, ii bini di tat😀 Abia astept sa intru in a 10 a :)) lol, de cand cu liceu parca mi-e altfel sa ma duc la scoala :))

      • Daca nu aveam cativa profesori cam …si nu era trezitul dimineata pe la 6,ma duyceam cu drag la scoala.noroc ca am niste fete nebune in clasa,altfel inebuneam:))Oh,a 10-a,si anu trecut ne gandeam la a 9-a.Al dracu timp.:))

      • Mda,acusica ne trezim cu bacu la usa :)) Pff, lasa ca am si eu 2-3 profi tampiti cat fac cat 10 :)) Da, da e altfel cand stii exact ce gasesti cand te intorci😉

      • Nu-mi zi de bac,lasa-ma sa traiesc fericita:))
        Oricum,mi-a ajuns scoala pana-n gat,imi va fi de mare ajutor o mica pauza de 2 luni:x

      • Mda, si nici macar nu am simtit bine zilele alea in plus din iarna :)) In majoritatea timpului am dormit sau mi-am luat mozol…

      • Ii bun, ca la mine a fost fix invers. Da bn macar ca aratau bine stii, si nu au fost mitocani ci doar asa de hai-sa-ne-tavalim-in-zapada :)))
        Mda..:)

Lasă un răspuns

