Capitol !:*


Eii,bine,dupa multe carti de citit,precum Jurnalul Fericirii,o carte despre China,care a fost draguta,Padurea Spanzuratilor,De veghe in lanul de secara,mi-am gasit putin timp sa scriu un capitol din Ingerul Puritatii,care sper sa va placa.

Dupa cum vedeti,am creat o noua pagina „File din Jurnal”  ,unde sunt scrise visele pe care le am si care au importanta pentru mine.Prima povestioara,ca sa-i zic asa,se numeste „Te vreau inapoi” si va stept cu pareri sincere.:*

Capitolele le gasiti aici:

Te vreau inapoi .

Capitolul 28

 

Siii acum e acum!S-a indeplinit in sfarsit si marea noastra dorinta.VARA A VENIT SI SCOALA S-A TERMINAT !Bine,nu pentru toti,mai sunt care mai au practica,precum si saraca Lex.:-<.Dar,mai sunt 5 zile,deci,putin si distractia incepe.Sa avem toate parte de o vara frumoasa si plina de peripetii si dragostea sa infloreasca!>:D<

Vaa puup,ne citim zilele astea ,poate cu alte capitole.

XoXo ,Lizzy.

13 comentarii la “Capitol !:*

  1. Pingback: Azi se fac 2 ani de blogging! Happy birthday, kid! |

  2. Da nu-i corect, si tu ai vacanta? :)) Ce naiba mai! Da bine ca nu am prectica, eu inca fac LECTII ceea ce e o tampenie absoluta dar ma rog, conducerea scolii e o profa care a trecut si prin armata, asta e :))
    Ei, spor la distractie vara asta!:*

    • Uite ca de azi esti si tu oficial in vacanta,nu?!:>Vai ce aiurea.Era mai bine daca faceai practica.Nasol cu directoarea voastra.:))
      Mersii Lex.Cu siguranta ma voi distra.Si sper ca o vei face si tu:>:*

      • Mai Lizz, chiar vroiam sa te intreb: tu ai auzit ca astia de la eco 1 au facut scoala pana la jumatea lunii asteia? e adevarat? am cateva pe la mine la tara care saptamana trecuta inca mai mergeau la scoala si nu mai stiu ce sa cred. Cand l-am intrebaqt pe un tip de acolo imi zice ca numai clasa a 10 a si in sus fac, si ma intreb daca astea or fi ramas corigente sau ceva.

      • Eu stiu ca Mada a terminat pe 1 sau 5 iulie,ceva in gen. Nici decum abia acum.DAr cine stie,poate au ramas la vreaun obiect ori erau in practica.
        Auzi,sa tragi cu ochiul pe la articole,ca e ceva cu Kim Hyun Joong.;-„

      • Aha, asa stiam si eu, ultima sapt a fost pe la 1-2. Da sa vezi ce sa vb la mine in sat, ca ele fac pana pe la sf lunii ca e liceu de top si ele sunt primele etc etc :))

Lasă un răspuns

