Goodbye my lover!


 

Cum scrie si mai sus,Goodbye my Lover,da este un ramas bun dar nu pentru voi ci pentru blog.Dupa mult timp de gandit si meditat m-am hotarit ca e mai bine daca mi-as face alt blog.De asta am si ales sa nu zic nimic pe 15 iunie,ziua acestui blogusor care implinise un an.

Un an luuuung dar si la fel de scurt.Un an  care am trecut prin multe,un an in care am avut la dispozitie timpul necesar pentru a va cunoaste.Ma bucur ca am intrat in aceasta lume,ma bucur ca Lexy a avut ideea geniala de a ne face blogul.Abia acum mi-am dat si eu seama cat de greu e sa faci un blog ,mai ales cand netul iti merge ca melcul dar e placuta senzatia cand termini si stii ca tu ai muncit pentru el,mai ales ca am schimbat atatea teme si widget-urile dispareau,nici macar la cele inactive nu mai erau.:-l

Multumesc nasicilor copilasului :Andreea a.k.a Carro una dintre scriitoarele exceptionale de pe blogsfera, care ne-a ajutat din prima zi in care am facut blogul.O persoana saritoare si intelegatoare. Bianca a.k.a VampireBlack ,o scumpilica care intotdeauna ne-a citit povestile.<3 A  si sa nu uit de nebuna de Blair(off,scumpa toata fata asta care  am sa o bat cand am sa o intalnesc-stii tu de ce. b-) ).Tin minte ca prima oara la ea am nimerit si mi-a placut le nebunie.Imi place ca e sincera si mereu pusa pe sotii.O fire foarte amuzanta si preietenoasa.:o3.

Si va multumesc si voua,celorlalte fete de pe blogsfera, Miky(Ah,damon,damon,ce le faci fetelor.:x),Rya(Victima a superbului vampir Edward.:X Si  una dintre partenerele mele care ne vom indrepta spre Tokio in curand =p~) , Laurei care m-a asteptat de fiecare data sa postez cat mai repede capitolele din The Game of Life, o scriitoare care scrie capitole extrem de mari,foarte mari si ma bucur ca m-am apucat sa-i citesc povestioara si sper ca in curand se va muta de a binele pe aici si cat mai repede posibil.:X Alexandrei (AleeAly),japoneza mea,careia ii plac anime-urile si care-mi citeste povestile:x Ah,abia asteptam sa ne caram in Asia:>,

Ankita,care ma cucerit cu povestioara ei Eternal curse si a facut un sfarsit demn,fericitt,asa pentru inimioara mea .:x

Oanei,care si-a facut timp pentru povestioarele mele.:*Arachbel,care de altfel mi-a citit si ea povestile .

Si Mirandei,care am naucit-o cu intrebarile mele despe Merlin.:)))

Sii Lexy,fosta „partenera” care intotdeauna m-a ajutat si mi-a oferit sfaturi si care a muncit mult pentru acest blog la inceput .O persoana matura,luptatoare,care stie ce vrea de la viata,nu ca mine,care ma bajbai printre aceste ziduri ale vietii.

 

Dupa cum am spus,un an lung,care a trecut foarte repede si care a fost de asemenea foarte frumos.

Va invit sa o luati de la inceput alaturi de mine pe ~Life For Rent~ ,noul blog,care zic eu, ca ma reprezinta,mai ales numele,ce provine dintr-o melodia superba cu acelasi nume.

Deeciii,eu sunt gata pentru un alt inceeput,asa ca ne citim pe celalalt copilas .

Pentru ultima oara Lizzy va puupa de pe acest blog .<3

XoXo,Lizzy:*:*

21 comentarii la “Goodbye my lover!

  1. Doamnceee doamnce doamnceeee !!!! ,mi se facu inima cat un purice cand am citit”da este un ramas bun !#$@#%@(da asa am vazut scrisul aici :))) ) voi ci pentru blog” am crezut ca pleci de tot caci sti cum veneam la tine impreuna cu B si te strangeam de gat??? am fost si eu cam absenta pe aici si tu ce faci??ma omori cand vin inapoi??:))))) offffffff Lizzy !!!! ma bucur ca nu ai plecattt !!! >:D< :*::*:*:* (nu imi place sa strang oamenii de gat… :o3)😀

  2. De ce ma faci tu sa plang si sa-mi distrug nakeup-ul?!?Stii in ce HAL m-am speriat?!?Sa nu mai faci asta niciodata,ai inteles?(acum am sunat ca mama dar eh…de parca am fi rude,nu?)
    Imediat ma duc sa vad daca oferta vietii de inchiriat mai e valabila :))

    • Nooo,nu as putea face asa ceva.:))M-am atasat mult de tot ce e aici chiar daca in ultimul timp am fost mai mult absenta. Ii,multumesc de Follow.Acum am vazut.:”>

Lasă un răspuns

